Gå til innhold

sniker meg inn her fra "bli gravid"... lurer på noe =)


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen her som blødde noe helt i starten av graviditeten? Før de testet positivt?

 

Jeg hadde så rar mensen sist... Blødde i to dager, hadde pause i to dager og så kom det lysebrun utflod i to dager... Er tre dager siden jeg var ferdig, men nå sitter jeg og har skikkelig vondt i magen... akkurat som før mensen...

 

Noen som har opplevd noe lignende?

 

Takker for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg gulljenta; veldig mange gravide som blør både mye og lite under svangerskapet (spesielt i begynnelsen) uten at det er det minste galt. Dessverre er det også mange graviditeter som går galt, før vi vet det selv i form av enten en fortidlig mens eller litt forsinket (SA). De aller fleste har opplevd det en eller flere ganger, men ikke alle vet det selv engang siden det er så tidlig. Allikevel blir de aller fleste raskt gravide igjen.Har du testet positivt da? Hvis ja, test igjen om noen dager hvis du ikke begynner å blø kraftig igjen.... Uansett, lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke testet enda... Trodde ikke jeg var gravid da blødningene kom... Men siden de var så rare, og jeg blødde så lite, meldte tanken seg om at kanskje det kunne være noe der? Er sikkert dumt å håpe, men det blir så lett til at man håper allikevel...

Bør kanskje få tatt en test og se hva den sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...