Gå til innhold

Synspunkter på dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt regelmessige sykluser på rundt 29-30 dager. Altså fikk jeg mensen 9. september, og som foventet, den 8.oktober. Men den siste blødningen var veeldig liten og skiftet mellom å være friskt blod og "gammelt" (brunt) blod... trengte ikke bruke annet enn truseinnlegg. Dette varte faktisk helt til den 18.oktober, da jeg fikk en blødning sånn som jeg er vant til å ha det. Blødningen stoppet rundt den 21.oktober..

Da er mitt spørsmål- shvilken dag skal jeg regne som første dag i siste mens? 8.oktober eller 18.oktober? Selv har jeg tatt utgangspunkt i 18.oktober for ikke å bli skuffa ved å bli satt tilbake :)

Noen som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Det er jo da snakk om 10 dagers forskjell på dette faktisk.... er helt umulig å si noe om det, men snakk med legen din så kanskje du får en tidlig ul for å se nærmere når termin er?

Skrevet

Var hos legen i dag, og livmoren kjentes visst ut som den var ca. åtte uker på vei. Og det stemmer med datoen 18.oktober. Om jeg hadde vært lenger på vei, så hadde jeg sikkert testa positivt tidligere, når jeg tenker meg om... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...