Lina08 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Hei du!! Er du snart klar til å sprette videre til neste trimester eller?? Vi er jo allerede i uke 10 jo!!! Tiden flyr jo avgårde her!!! Håper alt står bare bra til:-) Stor klem!!
Flippa m Frida Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hei Lina Er kjempeklar! Syns egentlig også tida har gått fort! (Meget mulig fordi jeg har sovet meg gjennom den.. Her er alt fint, er ganske dårlig i formen på ettermiddag og kveld. Det resulterte i at jeg havnet i spya for første gang i går, men jeg har egentlig ikke vært så veldig kvalm. Bare i sjeldne bølger. Er kjempespent på UL om en uke, håper alt er bra og at vi kan ta juleferie vel vitende om at verdens beste julegave har det fint. Du har det bare bra?
Lina08 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2007 Godt å høre!! Jo, alt bra med meg også..er veldig heldig, for jeg er i fin form..ikke kvalm eller uggen eller noe..bare litt oppblåst:-) Så nå gleder jeg meg bare til julaften, til å "droppe bomben" på de kommende besteforeldrene..de kommer til å tippe av stolen...haha... Er det 2. ultralyd du skal på neste uke? Satser på at alt er vel, og at julegaven har det fint:-) Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå