tayni Skrevet 13. desember 2007 #1 Del Skrevet 13. desember 2007 var på ultralyd i går (7+5 ca). der kunne man se et foster på 11,7 mm (litt mindre en antatt i forhold til dems oversikt, men jeg hadde eggeløsning på dag 16 eller 17 så det kan stemme) med hjerteaksjon,. men på ultralyd bildene kunne han også se en mørk skygge ved livmoren min. denne var mest sannsynlig en liten samling blod og han kalte det et "mulig haematom". mest sannsynlig var ikke dette noe farlig, men var den i sammenheng med morkaken kunne det være en viss risiko for abort. men den trenge ikke ha noen sammenheng med morkaken og da hadde den ikke noe å si for babyen. jeg måtte komme tilbake om en uke på ny ultralyd. noen som har opplevd noe lignedne? jeg har mistet en gang i september også så ble veldig redd når jeg fikk beskjed om dette. dette ble langt, men håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136288303-noen-som-kan-hjelpe-meg-med-dette/
ff__ Skrevet 14. desember 2007 #2 Del Skrevet 14. desember 2007 hei du det er jo ikke lett å si før du har fått ny kontroll. men jeg har problemer med blødninger og har altså slike blodansamlinger inni der...jeg er kommet lenger en deg...uke 24 nå og har hatt det slik i en måned.... det er vist ganske vanlig. var morkaken din nede eller bak-sa de det? det er vist oftere blødninger fra mrokaken om den ligger nede....min ligger ikke nede. tross bløninger i over en måned- og en innleggelse på grunn av stor blødning- er fosteret i magen min i full form og alt virker kjempe bra. så om skyggen er blod- trenger det ikke å ha noe å si for banret! er jo teit trøst i og med at jeg ikke har peil på snt, men så fikk du i alle fall høre om andre med blod inni der.... lykke til! håper alt gr vel...er så skummelt når rare ting skjer i svangerskapet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136288303-noen-som-kan-hjelpe-meg-med-dette/#findComment-136301009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå