Gå til innhold

Får blomster levert på døra i ettermiddag, aner ikke fra hvem eller hvorfor...

Anbefalte innlegg

Blir helt forvirra jeg...

Ringer fra blomsterhandelen og sier de har en blomst til meg og om de kan levere den i ettermiddag.

Hvorfor skal jeg få blomster?

Greit nok at de rant ned dørene her med buketter og oppsatser like etter fødselen, men gullet mitt er 1 mnd nå, så kan ikke skjønne at folk fortsatt skulle gidde å sende blomster...

Blir helt gal av å sitte her og lure på hvem blomstene er fra...

Når dama i telefonen spurte om jeg var hjemme og jeg svarte ja, sa hun "Ja, du kommer deg vel ikke så langt uansett..."

Hva mente hun med det??

Hmmm...

Fortsetter under...

Er vel det som er mest sannsynlig, ja :o)

Kommer til å bare gå og vente på blomsten jeg i dag, for nok ikke gjort så mye. Er så nysgjerrig på hvem den er fra.

Har jo fått blomster fra alle som det er "logisk" at jeg skulle fått fra, så dette er spennende...

Ja, hva mente hun med det?

Skulle nesten tro at hun trodde du hadde brekt beinet, syns jeg...

"Ja, du kommer deg vel ikke så langt uansett..."

Du kan da komme deg ut selv om du har fått baby!? Hmm...

Du får bare vente og se! Jeg ble også veldig nysgjerrig, hehe!

Kanskje noen som ville sende dere en oppmerksomhet til jul? Uansett bruker de normalt ikke si hvem det er fra med mindre du spør, er sikkert kort med blomsteren.

Annonse

Akkurat det var det første jeg også tenkte da hun sa det. For jeg kommer meg jo ut jeg, dagene nå går jo med til julegaveshopping og annet julestress og uansett så går jeg laaange turer hver dag, men på en annen side så kan jo ikke hun vite det...

...vil ha blomsten NÅ!! *utålmodig*

Mye mulig kortet dukker opp i posten i dag/morgen :)

Da jeg jobbet i blomsterbutikk var det ofte vi sendte av gårde blomster uten kort, men beskjed om at kortet kommer i posten ...

og der kom blomstene :o)

og ja de var til meg!

en nydelig blomsteroppsats fra en gammel dame jeg ikke har sett siden bestemor døde for 13 år siden.

overraskede og veldig hyggelig :o)

...så da mente blomsterdama faktisk at jeg ikke kom meg så langt uansett fordi jeg nettopp har fått baby... makan...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...