Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 13. desember 2007 #1 Skrevet 13. desember 2007 Da er alle undersøkelser tatt og vi må nok ha litt hjelp... Har blitt henvist videre offentlig, men sikkert lang ventetid... Så da har vi fått time (konsultasjon) i januar på privat sykehus. Er rart med det. Nå har vi prøvd i 30 pp og vært sååå tålmodige, men når man først har kommet frem til IVF da føler man bare at det må skje NÅÅÅÅ!
Tiny dreams ♥ Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Hei på deg. Leit at dere må gjennom det.. Vi er igang med ICSI hos Hausken. Man blir temmelig utålmodig, ja!! Uttaket vårt ble flyttet en uke, og jeg var helt fortvilt en stund, hehe. Men det er vanskelig når ting blir utsatt, har liksom ventet så lenge allerede... Håper dere, og vi, lykkes på første forsøk *klem*
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Hvilket sykehus tilhører dere da? Riksen har i alle fall ikke så lang ventetid fortiden. Vi sendte søknaden en gang i begynnelsen av oktober og fikk time 21.november. Fikk TR uka etter og har nå vært gjennom første AIH-forsøk. Hadde selv innstilt meg på at det kom til å skje en gang etter nyttår
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2007 Heisann! Takk for svar. Jo, vi er søkt inn i Porsgrunn. Fikk vite at ventetiden er 4-5 mnd til konsultasjon. Sjekka på nettsidene og der står det minimum 7 mnd ventetid til konsultasjon... Høres fryktelig lenge ut, men egentlig så går jo tia fort. Skal prøve privat i ventetiden :-) Det er litt deilig å ha fått time på Alesis i januar. Senker litt skuldrene da ja. Jøss, det gikk da veldig kjapt med dere da. Det er bra! Er dere igang med 1. forsøk?
Jippppi Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Vi har også bestilt time nå privat fordi det går så tregt via gynokolo/urolog. Tar jo 3 mnd før man får time også, og når jeg snart fyller 37 år syntes jeg ikke det er noen grunn til å somle. Vi har funnet noen svakheter mens vi har ventet. Vi har time 22 januar. Tvi tvi til dere, gleder meg til å høre hva de sier og hvordan det går.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg vil bare si at jeg kjenner meg såååå igjen! Ventetid er det verste akkurat nå. Jeg skal igang med IVF snart på Riksen etter LAP med diagnose endometriose og tett eggleder på høyre side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå