Gå til innhold

Klarer vi enda et formiddagstreff i Drammen før jul?

Anbefalte innlegg

Hei

Nå er jeg ferdig med alle julegavene og føler at jeg kan puste litt mer ut. Da hadde det jo vært supert om dere andre vil bli med på et formiddagstreff til før jul.

Jeg foreslår tirsdag 20.desember kl 1200 :-). Når det gjelder sted, så er det egentlig det samme for meg. Lar noen andre foreslå, da jeg har litt beslutningsvegring :-)

Fortsetter under...

Hadde vært koselig men jeg tror jeg holder meg hjemme, skal på ny ekstra kontroll på lørdag pga vekstavviket og kan bli satt i gang da.....

P.s: venter spent på førstemann (elisabeth,med termin 14.12) fikk en gutt 6.12, så nicket hennes på desemberklubben i innlegget over hvem som har fått.

Jeg regner med jeg stiller trofast opp denn uken også! Sender samboeren avgårde før jul på onsdag, men regner med jeg klarer å snike meg unna siste rest med klesvask for noen timer!

Tirsdag 18. ikke torsdag 20.? Tirsdag passer bra! Må innrømme at det hadde vært deilig å få ut denne ungen før den tid, men får smøre meg med tolmodighet. Hadde menstermin den 12... Ikke no action overhode!Spennende med deg skorpion :-)

Annonse

Hei!

Bestilt meg time på 3D UL i Sandvika på tirsdag jeg, så må melde pass på treffet. Åpnet en ny klinikk der, så koster bare 500 i desember. www.ultralydklinikken.no. Var fortsatt noen ledige timer... Håper det blir bra!

Hei Vicky, klart du kan komme:-). Her er det både små og store mager, samt nybakte mødre med sine vakre babyer.

Vi sees i morgen alle sammen. Tror ikke jeg bestiller bord, vi får satse på at det er plass. Eller så får vi gå et annet sted evt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...