Gå til innhold

ånei.. blødning :(

lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag og gikk på do. Oppdaget da at jeg hadde en blødning. Eller, det var ikke bare rent blod, men det var rødbrunt :( Ringte legen med en gang og skal dit kvart over 1 i dag. Er så nervøs! Var hos legen på kontroll på mandag og hun sa at alt så fint ut, men at det så ut som jeg hadde betennelse på livmortappen, så jeg krysser fingrene og håper at det er der blødningen kommer fra og at det ikke er lille nurk :(

Åh, så kjiipt! Klarer ikke slappe av jeg nå selv om jeg ligger i senga. Typen har eksamen i dag og så han får jeg jo ikke tak i.. Skulle gjerne hatt han her nå. Off...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 8+6 i dag, akkurat 2 mnd syns jeg at jeg har lest et sted.

Skrevet

Det går nok helt fint skal du se. :-) Jeg har selv hatt blødninger, både friskt blod og rødbrun utflod, men har vært på ultralyd og alt ser kjempefint ut. :-) Det er fryktelig mange gravide som blør litt i begynnelsen uten at det trenger å være noe!

Skrevet

Håper det! :) Har jo lest mange positive og negative historier her på BIM angående blødninger og vet at det er helt vanlig å ha det, men blir likevel ganske bekymret når det skjer meg. Lurer på om jeg skal be om å få ultralyd jeg... Takk for svar :)

Skrevet

Hei. Jeg er ca 6 uker og begynte å blø litt i går, blør litt idag og. Skjønner hvordan du har det. Er redd selv, vil jo gjerne beholde spiren min. Sender en klem til deg jeg.

Skrevet

Jeg ville bedt om ultralyd.. selvom man kanskje ikke får svar på noen verdens ting,så har man iallefall gjort sitt og prøvd :D

Vært på ultralyd selv idag,pga blødning..

Skrevet

Da jeg var gravid med min sønn hadde jeg blødning da jeg var 7-8-9 uker på vei. Guttn ble født frisk og fin :)

Skrevet

Åhh, nå er jeg lykkelig! Fikk time på ul og har nå fått sett lille nurket som er 1,99cm langt! :D Han mente at alt så helt fint ut og at han ikke så noen grunn til at det ikke skulle bli en baby! weee! Så nå kan jeg endelig slappe av og dra på juleshopping i helgen! :D

Skrevet

Åssen gikk det med deg på ultralyd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...