Gå til innhold

Spiser dere kosttillskudd?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg jag har spist "gravid" kosttillskudd jeg kjøpt på Apoteket. Men de ska man visst bare spise det første trimester...eller?Jeg er jo inne i andre trimester nå. (14+1)

Spiser dere Omega 3 i tillegg? Har dårlig samvittighet at jeg ikke spist det men må kanske begynne nå....Hva gør dere?

E.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136286386-spiser-dere-kosttillskudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser folat enda, og omega-3 kapsler.

Også har jeg kjøpt en boks med B-vitaminer jeg begynner påå når folatboksen er tom!

Men vitamin D får jeg i meg ved å drikke ekstralettmelk.

Også har jeg fått dilla på grønnsakssuppe, håper det er litt vitaminer der og! Kålerabi er jo nordens citrusfrut :) Nam nam!!

Jeg spiser "gravid" enda (13+2) og omega-3 piller. Vet ikke hvor lenge jeg skal fortsette med det, sambo hamstret inn, så har 2 fulle ekser igjen... :/ Sikkert ikke farlig å fortsette med de etter1 trimester, men skal til legen på mandag og skal spørre han da :)

Omega-3 er jo kjempelurt å ta uansett, sier de, men i morgen kan det hende at det er farlig ;) hehe, leste noe om det i avisen i går/forrigårs?!

Jeg tar "Gravid" kosttilskuddet selv om jeg er over i 2 trimester, legen sa det gikk helt fint, er jo mange andre vitaminer og sånt som vi trenger i den :-) Det gjør ingenting å ta Folat lenger enn 12 uker...

tar Omega-3 i tillegg..

hei

Jeg er i 13 uke og fikk beskjed av legen at det var bare sunt og fortsette med kosttilskudd siden den lille tærer mye på våres "lager"

Og ihvertfall nå i vinterhalvåret er dte viktig og ha noe og gå på. :-)

jeg tar JERN, TRIO B vitamin, og vanlig MULTI vitamin.

Og er ellers frisk som en fisk og trener jevnt og trutt. Masse energi:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...