Gå til innhold

Smerter etter operasjon der eggleder ble fjernet etter xu....

LabbogLine

Anbefalte innlegg

Til alle dere som har hatt en xu og operert bort en eggleder.. hvordan kjentes det ut etter operasjonen? Jeg ble operert for 2 uker siden, og smertene i såret og inni magen ga seg ganske fort.. men for 3 dager siden fikk jeg litt sånn mensen aktige "smerter" og stikninger som har vart noen dager, og ble selvfølgelig kjemperedd for at det skal være noe galt der inne etter operasjonen...Har også hatt litt "smerter" eller ubehag i forbindelse med vannlatingen, men har levert urinprøve som viste ingen infeksjon. Jeg ble operert med et slags keisersnitt på 15 cm, der høyre eggleder ble fjernet, samt at jeg hadde en del blod inne i magen. Noen med samme erfaring???

Fortsetter under...

ble også opperert for to uker siden men har ikke hatt noen unormale smerter, men jeg har hatt blødninger helt siden opperasjonen. har du hatt noen form for blødninger? De sa ikke noe på sykhuset om dette da jeg var dær så jeg lurer på om det er normalt å blø så lenge etterpå.

Hei. Ble du operert med kikkhullskirurgi? Hos meg sluttet det å blø allereden 2 dager etter operasjonen, hadde kun brun utflod en dag eller to etter det igjen.. Men legene sa at jeg kunne godt begynne å blø igjen, så tror ikke det er noe fasitsvar på hvor lenge man blør.. men du kan jo ringe sykehuset der du ble operert og spørre? Syns selv jeg fikk veldig dårlig informasjon før jeg dro hjem... Jeg har hatt litt ubehag inni magen... hadde selvfølgelig vondt de første dagene etter operasjonen, men smertene ga seg ganske fort.. var nesten helt borte inntil for 3 dager siden... da fikk jeg litt sånn mensen murringer, også stikker det litt inni magen. blir litt redd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...