Gå til innhold

Angående det å kjenne livmoren selv ved graviditet nr 2..


Hannahs-mor06

Anbefalte innlegg

 

jeg kjenner ikke så mye nederst rett over skambenet, men skrått utover og oppover til hver side,kjenner jeg "noe"..og på tvers av maven ca ved navel nivå kjenner jeg iallefall "noe"..det jeg kjenner er som en slags trekant..og så nettpp en illustrasjon av livmorens oppbygning, og lurer på om det kan være en forstørret livmor jeg kjenner???

Det "noe" jeg snakker om, har ikke vært der tidligere, kommet mer og mer de siste to dagene..

Kan livmoren plutselig komme opp, og bli så lett å kjenne??

Er akkurat et år siden forrige

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg var 7-8 uker på vei før jeg testet positvt ved forrige svangerskap. + murring, stikking og småkvalme siste tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Klarer ikke helt rive meg vekk fra 1.tri ennå:P men uansett..

Jeg kjente det vel i uke 8 at der var noe.. og tror jeg kjenner det ganske langt oppe nå.er 12+0 i dag.. vet jo ikke om det er det jeg kjenner,men får jo det bekreftet med jordmor i midten av januar. (evig lang venting!!)

 

Har ikke du tatt test da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, men ikke testet psitivt ennå..får tester i posten idag, så får se om jeg blir litt klokere..

har ikke fått tilbake mensen etter fødsel for ett år siden, så har verken el eller IKM å gå etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Du får fortelle hvordan det går da:p

Hadde ikke fått igjen mensen jeg heller sist jeg ble gravid (det endte dessverre ikke bra) :P husker jeg ikke hadde anelse om hvor langt jeg kunne være på vei heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...