Shinyogsmåen Skrevet 12. desember 2007 #1 Del Skrevet 12. desember 2007 Ferdig med alle julegaver? Og har dere bakt mye, eller skal dere? Jeg har noen få julegaver igjen. Har ikke så lett for å gå å se i butikker, da jeg har bekkenløsning. Men jeg har bakt lussekatter i dag, og for noen dager siden lagde jeg julekonfekt og pepperkaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor.monsen Skrevet 12. desember 2007 #2 Del Skrevet 12. desember 2007 Jewg ligger godt ann ja.. alle julegavene er kjøpt. De fleste bestilt på nettet. Har bekkenløsning jeg også, så handleturene er rimelig korte. Julevasken tar jeg i slutten av neste uke tenkte jeg.. Har bakt kromkaker, risboller, pepperkaker og brune pinner.. nam nam.. og brød har jeg bakt. Men det baker jeg en gang i uka. Har pynta en del allerede siden jeg holdt julefest helgen som var. Med pinnekjøtt og multekrem til dessert. Var så heldig å komme over opphørssalg på Hansen og Dysvik og fikk kjøpt masse nye juleduker og jeg har arvet mye fin pynt fra mormor, samt kjøpt en del nytt. Har aldsri feira jul i eget hus før så jeg har tatt litt av kan man kanskje si. Har laget julekort selv. Sendte første pulje i går. Resten skal jeg sende snart. Må bare få laget flere kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 12. desember 2007 #3 Del Skrevet 12. desember 2007 Har nok noen pakker igjen enda, men de satser jeg på å få unnagjort på lørdag, for da blir det julehandel. Julekakene er i boks. Har planer om å lage litt julegodter. bl.a fløtekarameller. Julekortene er klare, må bare adresseres og sendes. Noe julepynt er kommet på plass, men det gjenstår mye enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Del Skrevet 13. desember 2007 Alle gavene er kjøpt inn. Dattra mi har laget ferdig sine gaver, og bakt pepperkaker. Julevasken går smått. Vi er fortsatt ikke ferdig med å pusse opp stua. Må ta husvask over hele huset, da vi har tynt bygningsstøv liggende overalt.. Det setter seg på vegger og tak og i alle kroker og kriker.. Det går smått når man jobber, har bekkenløsning og skal hjelpe og aktivere førstefødte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Loppa- Skrevet 13. desember 2007 #5 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er ferdig med alle julegavene. Juhu! Har bakt lussekatter og pepperkaker og satt sammen pepperkakehus. Mulig jeg lager noe mer i helga, vi får se. Gleder meg til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 13. desember 2007 #6 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er ferdig med julegave og julekortene gikk i posten i dag ;o) Da er det bare litt pynting som gjenstår og kanskje litt julekaker. Jeg har glutenallergi så tenkte at jeg skulle prøve å lage litt småkaker i år (pleier vanligvis å være lat og kjøpe..) siden jeg går hjemme. Ser frem til julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #7 Del Skrevet 13. desember 2007 jeg baker ikke til jul....er 22 år...tiden kommer vel for sånt også..hehe.er ikke så glad i julekaker... har 1 julegave igjen =) vasket ned huset er ferdi,,venter bare på å få pyntet juletreet jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåklokkaVest Skrevet 13. desember 2007 #8 Del Skrevet 13. desember 2007 Mesteparten av julegavene er i boks. Skal handle de siste i helgen. Har laget 2 sorter julekaker, og tenkte jeg skulle få laget et par sorter til før jul....Men det får tiden vise :-) Tar det hele litt med ro i og med at jeg har så mye bekkenløsning :-) Skal pynte til jul neste helg, og det gleder jeg meg skikkelig til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå