Shinyogsmåen Skrevet 12. desember 2007 #1 Del Skrevet 12. desember 2007 Har nettopp kommet over i 3. trimester, men føler ikke helt at jeg skal føde enda :-). Og i 2. trimester begynner det å bli så ukoslig, med stygge anonyme. Vet man bare skal overse de, men med disse hormonene rekker man allikevel å bli irritert. Så da får jeg lage litt liv her isteden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 12. desember 2007 #2 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja gjør det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prego Skrevet 13. desember 2007 #3 Del Skrevet 13. desember 2007 ja kanskje du kan hjelpe meg litt. hehe.. skal babyer ha hodeputer eller? kan ikke huske å noen gang ha sett en baby ha hodepute egnetli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #4 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei,babyer skal ikke ha hodepute... Pleier legge en sånn gassklut,eller hva det nå heter...under hodet=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Loppa- Skrevet 13. desember 2007 #5 Del Skrevet 13. desember 2007 Lag litt mere liv her du! Jeg skal prøve å hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 13. desember 2007 #6 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei Er enig med deg! Jeg er også i 3.trimester, men er liksom langt fra fødsel enda. Har egentlig vært lite som har skjedd her på en stund, vi var alle mye mere aktiv her i begynnelsen... iallafall jeg ;o) Jeg skal prøve å bidra litt her. Vi er jo endel som skal ha i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca83 Skrevet 13. desember 2007 #7 Del Skrevet 13. desember 2007 Ja vi er jo absolutt endel som skal ha i mars. Syns alt har gått så rasende fort de siste ukene jeg, er nå 25+3 og det er da jammen ikke lenge til jeg er over i 3.tri heller? Er ikke det ved uke 27 eller noe? Rekker nesten ikke henge med i svingene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåklokkaVest Skrevet 13. desember 2007 #8 Del Skrevet 13. desember 2007 Så flott! Jeg har også begynt å gå inn her oftere. Er i uke 28, og føler meg som deg litt midt i mellom :-) Jeg er her inne stort sett hver dag hvis jeg er ikke er bortreist, så da snakkes vi gjerne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammare Skrevet 16. desember 2007 #9 Del Skrevet 16. desember 2007 Helt enig med deg. Er 28 uker i dag og var nettopp inne på 3. trim for første gang. Følte at alle der inne var fødeklare. Så kan være god idé å være litt her inne - eller at vi alle som er i samme situasjon begynner å legge inn saker om litt mindre fødeklare tema på 3.trimester! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mininni Skrevet 17. desember 2007 #10 Del Skrevet 17. desember 2007 Gjør det, da! Så skal jeg prøve å henge meg på. Er 25+4, og føler meg ikke hjemme på 2.tri jeg heller. Noen håpløse anonyme der, og dessuten går veldig mange av temaene på sånt som gjelder de mellom uke 13 og 20, synes jeg. Og 3.tri er jo "alle" omtrent sprekkeferdige Vi burde utnytte denne siden til å få diskutert med de som er mer nær oss i utviklingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå