Gå til innhold

Huff, dette hadde jeg ikke ventet......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg.

Hvis det skal være sånn at alle som tester positivt sporenstreks må flytte over til gravide slitere kommer jeg til å bli ganske deprimert.

Da går vi jo glipp av alle små gleder som ul i uke 7, hvor du kan se hjertet slå osv.

Veldig koselig å høre at folk lykkes og at det går bra, særlig i 1 trimester som kan være en prøvelse for psyken til de fleste her inne.

Bare hyggelig at du holder oss oppdatert, og unner deg dette av hele mitt hjerte

Stor juleklem.

Som deg, augsutbarn, føler jeg også fortsatt tilhørighet her inne. og som du sier, det er fortsatt mange bekymringer vi har, som har fått posetiv test etter IVF. Vi kan jo også bidra med litt info til de som lurer, som kanskje ikke har kommet så langt som oss ennå... Vi håper jo at alle på assistert befrukning skal få full klaff, og hva er vel bedre enn å finne styrke hos hverandre, når det tross alt er vanskelig for utenforsåtende å forstå hvordan det føles å ha gått veien om IVF.

Så jeg håper også at det plass til oss som har blitt gravide ved hjelp av IVF her inne....Selvfølgelig kan ta med oss våre gravidrelaterte spørsmål inn på gravide slitere, men det føler jeg da også at vi har gjort. Det har ihvertfall ikke vært meningen å såre eller støte noen, vil jo heie på alle, og ønske det beste for alle IVF'ere!

Takk igjen jenter! Du har helt rett cocco, gravididtets spørsmål diskuterer vi hos sliterne , men vi følger jo med dere herinne og ønsker det beste!! Og som du sier, bekymringer, joda, de er er der plagsomt tilstede, men det gjelder å holde motet oppe! Juleklem til dere alle fra meg :o))

Dette er noe av det dummeste jeg har hørt! Klart du skal få lov til å spre gleden din her inne, det er jo så godt å høre at andre har klart det. Uten dere hadde jeg iallefall mistet håpet. Takk for at dere skriver inn hit! Dette må du ikke tenke på i det hele tatt, kos deg som gravid, og vær her inne så masse du bare orker! :-) God Klem :-)

Hei og gratulerer så mye :o)) her er det plass til alle... når jeg ble gravid fikk jeg også samme beskjed..jeg tittet litt innom gravide slitere / hvor jeg fikk beskjed om at dette var forumet mitt nå ) men var redd for jeg følte meg tryggere her inne og var jo redd for at det skulle gå galt..

Det gikk dessverre galt 2 ganger også og jeg var tilbake her, så etter det bestemte jeg meg for å være her så leeeeeenge jeg selv ønsker :o)

Er så mange herlige jenter her inne, jeg har jo selv vært på bim siden siden ble laget hehe så jeg går igjen (dessverre) har blitt kjent med så mange fantastiske jenter på alle disse årene..

Kos deg masse med spiren og nyt det... klem

Annonse

Tusen, tusen takk Tullemor! Trist at noen oppfører seg slik, men heldigvis er så og si alle her enige om at her er det plass for alle! Jeg har forresten fått flere PM er fra andre som også har opplevd det samme, helt utrolig!!

Jeg har det som deg, føler meg trygg herinne, snuser litt på "gravide slitere", men etter å ha mistet flere ganger, så tør jeg ikke helt slappe av, alt kan skje selv om jeg håper det beste. Da er det er godt å ha dette forumet hvor vi alle er i samme båt, og jeg er takknemlig for alle råd jeg har fått og erfaringer som blir delt. Det gir håp, og hvis jeg selv kan råde, oppmuntre eller dele en erfaring med andre som har glede av det, ja så føles det jo bare flott!!

Til deg Tullemor, ønsker deg det aller beste og lykke til!!!!!!!!!!!!

Ja godt å ha hverandre her inne, jeg har fått utrolig mye støtte her inne i alle de årene, og jeg håper også at jeg har vært til hjelp for andre.. man får jo en del erfaring etter alle disse årene hehe har jo slitt i 11 år..

Så vi blir her vi to hehe her er det trygt og godt!!

Tusen takk for koselige ord.. Sender over en stor juleklem til deg :o)

Faller in i alle andres meninger her. Klart du ska va her så lenge du vill og trenger. Og som du sier du kan ikke vare sikker på att klare det før du er øver "miste risikon" (måtte det aldrig ske!) Det er veldigt månge her som har vart i den situationen og den støtten er og bra att ha. Hon som sende dig den pm har kanske ikke fått det klart før sig att det er mange som får ivf som faktiskt har svårt før att behålle spiren på plats i 9 månder. Hon har kanske litt svårt att førestella sig sjelv i en gravid situation.

Jag syns faktiskt att de med positiv test førsvinner veldigt fort og att det er lite uppdateringer om hur det har gått med spiren. Hade vart kul att få høre hur det har gått med folk som man ruga sammen med.

Lycke till vidare og kos dig og fortsett dele med dig av dine erfaringer.

Som Emma skrev:

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her."

- det er bare å bli :-) :-)

Man kan ikke "presse noen ut" bare fordi de har lykkes, så sårbar kan man ikke være. Da har man ett problem selv, som man må jobbe med - det kan ikke gå utover andre mennesker. Som det blir sagt her, da er det bedre å lage et nytt innlegg og lette sitt hjerte, så får man alltid støtte og medlidenhet av denne flotte gjengen som er her inne :-))

Det må da være oppmuntring for alle som driver med assistert befr. at noen har lykkes slik at det gir håp for andre!

Råd og tips bør man jo være takknemlig for å få i en slik situasjon mener nå jeg....Kjekt å høre pos. historier også og ikke kun negative liksom....

Lykke til i svangerskapet:o)

Jeg blir helt sjokkert over å høre at noen rett og slett er så misunnelige at de ikke greier å være hyggelige mot de som har lykkes. Jeg er også en av dem som lykkes, men går ofte inn på denne siden og gir råd til andre hvis jeg kan. Stå på og ikke la den ene pm knekke deg, du ser jo av responsen her at flertallet ikke holder med henne som skrev pm.

Stå på og så ønsker jeg deg masse lykke til. Hvor langt på vei er du?

hei du!

Ikke bry deg om det,,,makan til tull.

Som jeg skrev i et annet innlegg,,, at noen blir gravid gir meg nytt håp og jeg samler alle håp jeg kan få, det er jo drivkraften til ¨stå på videre!!!!!

Så takk skla du ha som gir meg håp,,du hjelper meg og alle andre her inne uten om tyfligvis en person,, så da hjelper du fler tallet.. og det er jo bra odds,, stå på,,del dine erfaringer,,

KLEM GOLLIAT

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...