Gå til innhold

Huff, dette hadde jeg ikke ventet......

Anbefalte innlegg

Fått en personlig melding (PM) om at jeg burde flytte meg til gravide slitere.... Hvorfor, jo fordi vedkommende var håsår og syntes det var vondt å lese at noen ble gravide... Blir så lei meg, jeg mener absolutt ikke å såre noen, vil jo bare støtte og oppmuntre, er det ikke det denne siden er til for da? Selv har jeg hatt stor glede av å få gode råd og dele erfaring. Jeg unner selvsagt alle her å oppleve å bli gravide og hvis jeg kan spre litt optimisme så gjør jeg gjerne det! Og selvsagt har jeg fortsatt mine bekymringer, er fortsatt redd dette ikke skal gå bra, har dessverre 15 år med skuffelser og mislykkede graviditeter bak meg, men allikevel forsøker jeg å oppmintre andre. Hva synes dere, er det fortsatt plass til oss nygravide her?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136284376-huff-dette-hadde-jeg-ikke-ventet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare bli her inne hos oss :o)

Da jeg opplevde å bli gravid var jeg på flere sider, men valgte også å være her inne. Mente jeg hadde erfaringer å bidra med...

...som du også har. Skjønner samtidig at det kan være tøft for dem som aldri opplever å bli gravide. Jeg har bestandig hatt et positivt syn på dette; for jo flere erfarne det er her inne, jo lettere er det å få svar.

Håper du slipper flere PM vedr. dette :o)

Jøss, enkelte har mye rart for seg. Syns heller du fortjener en takk for at du støtter opp og oppmutrer andre. Ikke alle som hadde gjort det. Ønsker deg lykke til videre med spiren i magen, det fortjener du virkelig etter alle prøveårene! :)

Skulle da bare mangle at man må takle at andre blir gravide.

klem!

Annonse

Neimen, så trist da. Syns synd på både deg og hun egentlig.

Men bli hos oss du, jeg er glad for hver en sjel som kommer med positive nyheter her inne, det gir håp til flere!!:)

Kos deg masse med spiren, tenk for en fantastisk jul du kommer til å få! Klem

Hei Augustbarn :o)

Værste jeg har hørt!! Bare koselig at de som er gravide blir her og støtter opp om oss slitere... Herregud så smålig folk er :-((

Håper virkelig at du hever deg over det og fortsetter å hjelpe og oppmuntre... :o)

Du er jo på min alder også så jeg heier ekstra mye på deg!!!

Masse lykke til fremover :)))

Klem :-)

Det er jo her jeg føler meg hjemme, ingen andre vet hvordan dette er det spesielle vi ha sammen, uansett på hvilken måte vi får hjelp i forsøk på å lykkes!! Jeg forstår at det kan være vondt å lese at andre lykkes og selv blir skuffet, men den følelsen tror jeg vi alle kjenner veldig godt, har vi ikke alle vært der på en eller annen måte? Og ja, det det gir håp å se at andre lykkes :o)) Tusen takk jenter!!

Selvfølgelig skal du være her. Man kan vel være på hvilket forum man ønsker, og du er til stor hjelp for mange her inne. Jeg synes det er positivt å høre når noen får det til her. Det gir oss andre et håp om at det går til slutt. Nei, ikke bry deg om den meldingen. Vi er flere som ønsker å ha kontakt med deg her inne!

Annonse

Hei:o)

Selvfølgelig skal du være her inne!! Er så glad for å høre noen oppløftende og gode nyheter, det viser jo at det nytter!!

Leit at du fikk en sånn mail, men det er nok som noen andre her sier at det er litt synd på hun som skrev mailen til deg......

Her er ALLE velkomne så det så:o)

Gratulerer så mye forresten, nyt og kos deg med graviditeten

Klem

Det jeg har lagt merke til er at noen snakker om seg selv i alle innlegg...

uansett hva folk spørr om så er det noen som retter det mot seg selv og forteller om seg selv,ikke for å komme meg råd men på en måte som kan virke litt egen.

mener ikke at du er sånn assa (det vet du:-), men i sånne tilfeller kan jeg skjønne at noen blir irriterte.

vi kan godt holde oss unna denne siden,men da er det jo ikke mye hjelp å få ang symptomer o.l da...

og det er jo fryktelig mange ikke-gravide på gravid sidene også,noe som ikke

plager meg hvertfall.

er bare å lese de innleggene man føler man får noe ut av.

Bare bli her inne du vennen;-)

Selvfølgelig vil jeg at du skal holde meg oppdatert! Jeg vil og ha all efaring med meg, for selv om jeg trakk det korteste strået denne runden har jeg så sannelig tenkt meg å lykkes! Det er herlig å lese at andre blir gravide og at det går bra! - det er balsam for sjelen at det faktisk går an!

klemmer fra

BLI!!! - det er selvfølgelig plass til alle her :-) bare koselig det. Vi er vel alle i samme båt, det er vel derfor de har funnet opp dette forumet, så jeg synes du skal bli jeg. Det finnes ingen "dørvakter" her. Synes tvert-i-mot at det er trist at alle som blir gravide "flytter ut".... :-(

Bli hos oss :) godt å høre innlegg fra de gode solskinnshistoriene... dette mener jeg er helt utrolig - henger meg bare på meldingene de andre her har skrevet...

godt å få tilbakemeldinger fra dere som faktisk har fått det til også.. dere er en utrolig god støtte for meg her i alle fall...

:)

håper disse tilbakemeldingene gir deg mere lyst til å bli enn at en dårlig pm fra en gir deg lyst tilå gå!!!!!

klemmer til deg :)

Ville bare si meg hjertens enig med siste taler :) - og alle før henne, for den saks skyld.

Det er jo dere som gir oss håp - dere som har klart det vi alle går og drømmer om. Vi trenger å se at andre slitere får det til!!!

Hva skulle vi gjort uten disse oppmuntringene? Hadde ikke blitt noe festligere her inne, iallefall :)

Så nei du, vi trenger deg nok her inne i fortsettelsen også...

klem

"IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her."

Dette er overskriften for siden, så selvfølgelig skal du være her inne hvis du ønsker det:-)

Her er det prøvere i alle katogorier og stadier........

Vi er hormonelle troll og svært sårbare, så det er trist at noen har det ekstra vondt og reagerer slik!!!

Tusen, tusen takk!!! Dere er så skjønne, ikke rat jeg trives her!!!!

Nå vil jeg bare si til hun som sendte meg PM`n, jeg tror ikke du mente å være slem, skjønner at du har det vondt, men værsåsnill, forsøk å ikke såre andre, skriv heller ut din frustrasjon her, du vil oppleve å få masse sympati og støtte, det hjelper - det vet jeg!!!!!!

Så dere blir nok ikke kvitt meg, nei :o)))))))))

Du som kommer med så mange gode råd og støttende ord! Er vel naturlig at vi flytter oss over til gravide slitere - men må jo kunne titte innom og følge med hvordan det går med de vi har blitt litt "kjent" med, komme med oppmuntrende ord og svare på spørsmål etc.

Er vel kanskje litt for subjektiv nå - men mener det er plass til oss nygravide.

Hjelpe meg,den som sendte deg denne pm håper jeg bare hadde

en skikkelig dårlig dag,og ikke har slike holdninger...

Her skal jo være rom for alle,selv om noen er heldige og lykkes,vet de jo like fullt hvor vanskelig det er å ikke gjøre det...

Glem denne pm du,og bli hos oss som det passer deg du !

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...