Peche Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg testa positivt idag!!!!! og skal reise til Australia om noen dager.... Kan jeg reise??? Tenker liksom at over 20 timer på fly ikke er så lurt?? Og jeg er litt sjokka... venta ikke det her akkurat nå, men er KJEMPEGLAD!!!! føler meg ganske i en annen verden...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 ja, du kan fly.... Er helst den siste mnd en ikke skal fly..... Har selv flydd til Australia endel ganger, men ikke som gravid..er jo litt pauser på mellom landingene...Og mulighet for å bevege seg litt på flyet... God tur!!!!
BabiKlar Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg var hos legen i dag og spurte om nettopp dette, han sa følgende: Det er greit å fly, men ingen annbefalling..Det kan være fare for blodpropp når man sitter så trangt lenge, så hans annbefallinger var å reise seg opp å gå hver halvtime slik at blodsirkulasjonen fikk nok gjennomstrømming!! Gjerne ha på støttestrømper uansett hvor sent eller tidlig i svangerskapet!!
PMST Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 vi var i brasil da jeg fant ut jeg var gravid,laaaang fly tur. gikk kjempe fint det,bortsett fra hormonene som gjorde meg lett irritert over damen so satt og breiet eg skikkelig forann oss..ville gjerne lugge henne litt.hihi
Peche Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Huff og huff... egentlig er jeg så syyykt glad, vi har prøvd i over ett år.. og så plutselig nå når jeg ikke venta det... Har tatt 2 tester til nå, sånn for å være sikker..... Får vel snakke med legen imorgen.. Har hørt begge deler, så er litt forvirra.. OG GLAD!!!!
PMST Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 det går helt fint det. Prat med legen du,er nok det sikkrete. Gratulerer så masse forresten.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har flydd flere ganger i mitt forrige svangerskap, og det har gått helt fint!! Bruk støttestrømper, og beveg føttene ofte. Reis deg opp, ta deg en liten gåtur, og mens du sitter: rull rundt på føttene, og vipp dem opp og ned! Men snakk med legen hvis du føler deg usikker!! Lykke til, og god tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå