Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Jeg fikk veldige smerter i magen og måtte inn å ta blindtarmen, en eggstokk, en eggleder og en endo syste på 6cm. Så vært sykemeldt en stund nå. Fikk en sprøyte som gjør at jeg ikke kommer i gang med mens på 3 måneder (3 lange måneder, når jeg har så lyst på neste forsøk)

Lurer på en ting, når man har bare en eggstokk. Får jeg da bare mensen annehver måned?

Så spennende å følge med alle som tester nå. Er som en egen julekalender her inne: ) Håper på mange positive tester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit at alt dette har kommet!

Det er ikke slik at det kommer annenhver måned fra hver eggstokk, du kan ha uendelig mange på rad fra kun den ene. Om det er slik at du da innimellom vil oppleve ikke å ha EL eller om den ene produserer hele tiden, vet jeg ikke desverre.

Men jeg håper de tre månedene går raskere enn det kjennes akkurat nå, og at du snart er i gang med prøving igjen!

Skrevet

Det var lei å høre, må ha vært veldig tøfft for deg at dette skulle skje akkurat nå når du prøver å bli gravid, så uheldig det skulle ikke vært lov.

Men i.kke mist motet og stå på

og prøv å nyte disse tre månedene, kos deg med ting du vet ikke vil kunne nyte senere når du er gravid eller ammende

Skrevet

Mister ikke motet så lett : ) en eggstokk hit eller dit.. har en som funker fint.

Du har så rett, jeg skal kose meg med vin og fest i julen. : )

Skrevet

Hei.

Ikke mist motet, min lillesøster har bare en eggstokk. Hun har blitt gravid på første forsøk (på den "vanlige" måten), men likevel. :)

hun blødde litt mye i begynnelsen når hun fikk mensen, men da var hun bare 14 år, etter litt stabiliserte det seg og hun har hatt normal menstruasjon hele tiden etter det og har som sagt lykkes på første forsøk. Jeg skal nå bli tante i mai til en liten gutt og gleder meg stort. (og håper selvfølgelig å kunne bidra med et søskenbarn ikke lenge etter;) ) så hold motet oppe, det ordner seg for deg også skal du se:)

Lykke til:)

Juleklem til deg.

Skrevet

Håper din søster blir tante snart jeg og: )

Godt å høre, er ikke så lett å få noe svar av legene. De har det virkelig travelt.

Klem til deg med : )

Skrevet

Uff så kjeldeug Magstar, ønsker deg en god bedring:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...