Gå til innhold

Én gang til: sykehusbagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har letet lenge etter dette innlegget nå, så jeg dytter den opp! Er sikkert fler som trenger den :P

Skrevet

Tar dere ikke med brystpumpe? trenger man kanskje ikke det?

Skrevet

Jeg har termin om 4 uker og har såvidt begynt å tenke/pakke litt ting til bagen nå.

Venter førstemann og har en drøy halvtime til Ahus, så dette skal ihvertfall med i bagen vår :-)

- Toalettsaker (joda litt forfengelig, så etter tips ifra en bok jeg leste, skal jeg farge øyevipper før fødselen... da er man ihvertfall litt freshere og ikke avhengig av mascara... he he)

- Kjøpt inn en supergod kosebukse fra hm til meg selv

- 2 ammebh

- 2 behagelige topper

- innesko/tøffler

- kamera og mobiler

- ammeinnlegg

- notatbok

- helsekortet

- Ipod

- skift til pappaen

- sportsdrikker, snacks og mat til pappaen

- hjemreiseklær til småtten

- smukk

Lykke til med pakkingen alle sammen!

Skrevet

dytt

• 1 måned senere...
Skrevet

jess, endelig faint æ tråden!!! helt på side 69;) dytt dytt

Skrevet

Ærlig talt, jeg pakker ikke for mannen min, det kan mora hans i tilfelle gjøre. Joda, vi er snille mot hverandre, men... han er jo voksen. Hvis vi skal begynne å pakke formennene våre kommer vi til å angre etter noen år--- det blir jo nok jobb å pakke for ungene.

Skrevet

Fyller på m litt til :)

Neglfil! (kipt om du brekker en neil og skraper opp ungen.)

Linser/briller

sminkefjerner

parfymefri krem( babyn ligger jo inntil deg)

ønskebrev til jordmor

bilsete

Sukker skal fungere som naturlig smertestillende, jeg skal ha med seigmenn på føden!

lykke til

• 3 uker senere...
Skrevet

Dytter på:)

Skrevet

Dytter denne jeg:)

Skrevet

Jeg ser at noen skal ha med purelan. Hva er det?? Er førstegangs, og har ikke peiling på alt som brukes...hehe...

Er det noen som har vært på Ullevål hotell noen gang? Jeg skal nemlig dit, og lurer på om det trengs å pakkes litt annerledes da?

Da trenger man kanskje flere egne klær og bleier til babyen, blant annet?

Skrevet

Nå har jeg begynt å skrive listen, kjekk tråd dette :o)

Skrevet

dytt;)

noen uker til jeg skal pakke, men kan jo tenke på hva jeg skal ha med:P

Skrevet

Dytter... Må vel tenke på å pakke den snart...

Skrevet

Og en ting til: Selve bagen bør være en del større enn det du trenger når du reiser hjemmefra, for når du skal hjem har du alltids fått noen gaver som du trenger ekstra plass til!

Skrevet

dytter jeg også:)

Skrevet

Halslinser! og mykt toalettpapir!

Såå tørr luft på sykehuset, hadde problemer med sår hals etter fødselen sist, kanskje lystgassen også som gjorde halsen tørr (og all skrikingen).

Skrevet

dytter! :)

Skrevet

Ville bare tilføre at noen anbefaler å ha med eget toalettpapir som er litt mykt. Ofte er sykehusenes papir harde og onde å tørke seg med etter dobesøk rett etter fødselen.Til deg som lurte på hva purelan er: det er en brystvortekrem som kjøpes på apoteket. PS! Er også ypperlig til bruk som lypsyl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...