Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 6. april 2008 #127 Skrevet 6. april 2008 Jeg har letet lenge etter dette innlegget nå, så jeg dytter den opp! Er sikkert fler som trenger den
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 6. april 2008 #128 Skrevet 6. april 2008 Tar dere ikke med brystpumpe? trenger man kanskje ikke det?
daydreamer Skrevet 6. april 2008 #129 Skrevet 6. april 2008 Jeg har termin om 4 uker og har såvidt begynt å tenke/pakke litt ting til bagen nå. Venter førstemann og har en drøy halvtime til Ahus, så dette skal ihvertfall med i bagen vår :-) - Toalettsaker (joda litt forfengelig, så etter tips ifra en bok jeg leste, skal jeg farge øyevipper før fødselen... da er man ihvertfall litt freshere og ikke avhengig av mascara... he he) - Kjøpt inn en supergod kosebukse fra hm til meg selv - 2 ammebh - 2 behagelige topper - innesko/tøffler - kamera og mobiler - ammeinnlegg - notatbok - helsekortet - Ipod - skift til pappaen - sportsdrikker, snacks og mat til pappaen - hjemreiseklær til småtten - smukk Lykke til med pakkingen alle sammen!
Flue på veggen Skrevet 25. mai 2008 #132 Skrevet 25. mai 2008 jess, endelig faint æ tråden!!! helt på side 69;) dytt dytt
Gåsevåse Skrevet 25. mai 2008 #134 Skrevet 25. mai 2008 Ærlig talt, jeg pakker ikke for mannen min, det kan mora hans i tilfelle gjøre. Joda, vi er snille mot hverandre, men... han er jo voksen. Hvis vi skal begynne å pakke formennene våre kommer vi til å angre etter noen år--- det blir jo nok jobb å pakke for ungene.
Tanta i skogen Skrevet 26. mai 2008 #136 Skrevet 26. mai 2008 Fyller på m litt til Neglfil! (kipt om du brekker en neil og skraper opp ungen.) Linser/briller sminkefjerner parfymefri krem( babyn ligger jo inntil deg) ønskebrev til jordmor bilsete Sukker skal fungere som naturlig smertestillende, jeg skal ha med seigmenn på føden! lykke til
Mary Skrevet 12. juni 2008 #141 Skrevet 12. juni 2008 Jeg ser at noen skal ha med purelan. Hva er det?? Er førstegangs, og har ikke peiling på alt som brukes...hehe... Er det noen som har vært på Ullevål hotell noen gang? Jeg skal nemlig dit, og lurer på om det trengs å pakkes litt annerledes da? Da trenger man kanskje flere egne klær og bleier til babyen, blant annet?
C@milla *EMIL* Skrevet 12. juni 2008 #142 Skrevet 12. juni 2008 Nå har jeg begynt å skrive listen, kjekk tråd dette )
*min lille sin!* Skrevet 12. juni 2008 #143 Skrevet 12. juni 2008 dytt;) noen uker til jeg skal pakke, men kan jo tenke på hva jeg skal ha med:P
Ella78 m/ A&M Skrevet 12. juni 2008 #145 Skrevet 12. juni 2008 Dytter... Må vel tenke på å pakke den snart...
Duracella Skrevet 12. juni 2008 #146 Skrevet 12. juni 2008 Og en ting til: Selve bagen bør være en del større enn det du trenger når du reiser hjemmefra, for når du skal hjem har du alltids fått noen gaver som du trenger ekstra plass til!
baby82 Skrevet 12. juni 2008 #148 Skrevet 12. juni 2008 Halslinser! og mykt toalettpapir! Såå tørr luft på sykehuset, hadde problemer med sår hals etter fødselen sist, kanskje lystgassen også som gjorde halsen tørr (og all skrikingen).
fletta Skrevet 13. juni 2008 #150 Skrevet 13. juni 2008 Ville bare tilføre at noen anbefaler å ha med eget toalettpapir som er litt mykt. Ofte er sykehusenes papir harde og onde å tørke seg med etter dobesøk rett etter fødselen.Til deg som lurte på hva purelan er: det er en brystvortekrem som kjøpes på apoteket. PS! Er også ypperlig til bruk som lypsyl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå