Gå til innhold

Én gang til: sykehusbagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter erfaring fra sist barselopphold, så er det kjekt å ta med en jogge bukse e.l. ekstra.. man kan blø ganske mye etterpå og blø igjennom det man har på seg. kjekt med ekstra skift tilgjengelig da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jo så, men noen telefon skal i alle fall ikke være med på min fødsel, og jeg trur heller jeg vil bruke tida på mann og barn enn meldinger til gud og hvermann etterpå også.

Skrevet

Jeg har ikke lest alle, men jeg skal ha med vannfast mascara. Hadde ikke med sminke sist, men denne gangen skal jeg føle meg litt fresh...

Skrevet

Et must til selve fødselen er en massasjeand..... den skal gubben rulle på ryggen når jeg føler for det ;o)

Skrevet

dyttings!

Skrevet

DEt er jo kos å sene ut meldinger når babisen er ute da. Så popper det inn massevis av snille hyggelige hilsener og gratulasjoner... Synes det var stas å kunne meddele hele verden at den vi hadde venta på så lenge endelig var kommet!

Far følger med babyen for vekt og stell, og jeg sender ut meldinger til øst og vest :-)

Skrevet

Er 3 gangs fødende, og denne gangen satser jeg på å dra raskt hjem :-) Ett døgn der er nok for meg om babyen har det bra :-)

Tar med klær til babyen og teppe, og en bleie, smokk.

Bleie og sinksalve/krem får man jo på sykehuset.

Ellers en bukse eller to jeg brukte i 4-5 mnd, /(stretch i livet) og noen topper. Amme bh får man på sykehuset (eller sports bh) Men har en med til hjemreisen. Inne sko/tøfler.

Kamera er pakket ned, både videocam og vanlig.

Har lagt nedi noen små fuktighetskrem prøver, så jeg slipper å dra på de store krukkene. :-) En tannbørste og litt bodylotion i en liten krukke. Sminken drar jeg med meg når vi reiser til sykehuset :-)

Hårbørste. Shampo tror jeg nok de har på klinikken også. Hvis ikke får min elskede kjøpe :-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

sminke... tror ikke det altså...

tror heller ikke man trenger 2-3 amme bh..

har heller ikke tenkt til å ta med stellevæske med alt mulig av remedier.. tar med noen få ting. helse teppe får en låne på sykehuset

Skrevet

Får du ammebh på sykehuset???

Skrevet

Klær og toalettsaker til meg selv.

Klær til hjemreise til babyen

Kamera m lader

Mobillader

Skrivebok og penn (til å skrive ned fødselshistorien)

Litt klær til sambo

Pakke til storesøster

Skrevet

Det må du nok ha med selv :o) Ikke hørt om at sykehuset står for ammebh!

Skrevet

si hva dere vil.men den sminken an gjøre underverker.

var sydd ganske heftig med nummer en, så fikk ikke dusje hele meg de første dagene.

De hjalp meg med håret, og fikk vasket meg og sånt, men følte meg ikkeelt ren, og da ar den sminken god å ha. Følte meg øyeblikkelig freshere.

Og hva om dere skal fotograferes til avisen da? godt å ha litt sminke da også

Skrevet

Ikke direkte amme BH men noen sykehus klipper til en netting truse slik at det faktisk blir en veldig behagelig BH topp..Ikke særlig lekker men som sagt behagelig de første dagene på sykehuset;-)

Skrevet

Dytter denne opp jeg, er jo alltid aktuell....

(Driver og pakker selv, så måtte lete fram denne tråden:-)

Skrevet

Alltid aktuell tråd, pass på at vi dytter denne folkens:)

Skrevet

Der var jo den tråden jeg prøvde å søke etter, men ikke fant. Fikk ned et par ting til jeg tror kan være nyttig, som Hårstrikk, Nattbind Libresse, Ibux og mp3 spiller.

Skrevet

Dytter denne igjen jeg...

Vi må prøve å holde denne på første-siden jenter:-)

Kommer alltid spm om bagen...

Skrevet

Enig Sunniva! Dytter hver dag her:)

Skrevet

Jeg skal i tillegg ta med meg våran bærbare cd-spiller og noen cd-plater.....=0) Det tror jeg kan bli deilig med litt fin musikk oppi all smerte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...