Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAA!

Anbefalte innlegg

Etter to og et halvt år med prøving er jeg ENDELIG gravid. Hadde mitt første ICSI for 12 dager siden, var og tok blodprøve i dag og trodde nesten ikke mine egne ører da jeg ringte for resultatet: "Den var visst posittiv den. Gratulerer!". Det har faktisk ikke gått opp for meg enda - JEG er virkelg gravid. Tusen takk til alle her inne for støtte, varme ord og tanker. Så ser det ut til å bli en deilig jul allikevel. Håper virkelig av hele mitt hjerte at hele gjengen her inne får samme resultat.

Da jeg satt på Riksen i dag så jeg igjen to jenter jeg har sett der før. Hun ene hadde jeg uttak "sammen med", og innsetting! Og i dag satt vi altså og ventet på å få tatt blodprøve begge to. Under hele denne prosessen har vi ikke utvekslet noen ord. Hun avla prøve før meg i dag og da hun gikk smilte hun og ønsket meg lykke til! Om du er her inne og leser dette så håper jeg virkelg at du fikk samme resultat. Dere så så hyggelige ut - men jeg turte aldri å innlede noen samtale... Hele prosessen er liksom så diskret.

Helt uvirkelig at det klaffet for oss nå - nesten så jeg hadde trodd at det aldri kom til å skje. Kjenner bare en utrolig lettelse over at jeg sannsynligvis slipper uttak og overstimulering i nærmeste fremtid. Sliten, glad og lettet. HURRA!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136283480-jaaaaaaaaaaaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

åh, hurra hurra :))

Det er så fantastisk å høre om andre som får det til, også på første ICSI da! Så utrolig flott - gratulerer!!!

Jeg skal (forhåpentligvis) i gang på nyåret selv, og tenker som deg at det kommer ALDRI til å gå på første forsøk. Men tenk at det faktisk kan gjøre det da. Du klarte det jo :))

Takk og pris for at vi lever i 2007!!! Og masse, masse lykke til med graviditeten. Dette blir nok den beste jula hittil for dere :) Kos deg!!!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136283480-jaaaaaaaaaaaa/#findComment-136286167
Del på andre sider

Ja dette er virkelig den beste julegave. Tusen takk for alle gratulasjoner - dere er en fantastisk gjeng.

Føles kjemperart å ha lykkes - har litt mensenlignende smerter så kan jo ikke la vær og bekymre meg - men har lest at det ER normalt så får bare prøve å nyte spiren.

Til dere som ikke er gravide så håper jeg ikke jeg har støtt noen med jubelinnlegg. Leste i en annen tråd at noen syntes det var sårt at vi annonserte graviditeten her inne. Det har ikke vært meningen å støte noen. Tvert i mot trodde jeg det gav håp for andre slitere om at det faktisk er flere som lykkes - selv på første ICSI forsøk.

Ang magefølelse og symptomer: Hadde en indre stemme som hele tiden sa at jeg var gravid. Vet ikke om det var fordi akupunktøren min sa at jeg var nødt til å tenke positivt HELE tiden - fordi hodet og kroppen var med og påvirket det hele. (De jeg 1 t etter etter innsetting snakket om de to på frys, og sa at neste gang slipper vi kanskje uttak etc. Jeg hadde tenkt til å forberede meg på det verste og heller bli positivt overrasket - noe han da mente var å ta sorgene på forskudd og at det kunne få egget til å ikke feste seg.) Ikke vet jeg :-) Men to dager før testen fikk jeg menssmerter og litt pms-aktig humør :-) Så både mannen min og jeg trodde at nå var løpet kjørt!

Ha en strålende dag jenter - tenk positivt (jeg VET det ikke er lett) - og masse lykke til. ALLE her inne fortjener full klaff.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136283480-jaaaaaaaaaaaa/#findComment-136286772
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...