Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 bare lurer.. et godt eksemper på dette er at for noen år siden strøk 70% av alle elever i den videregående skole på eksamen fordi de hadde misforstårr oppgaven. den inneholdt nemlig ironi. det rare var bare at alle andre steder i landet va stryk-prosenten slik som den pleier ved eksamner. Hvorfor skjedde dette bare på østlandet???
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Fordi BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!! Vi på vestlandet er mye smartere enn dere på østlandet, SÅ PY DET!!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Disse tåplige kommentarene dine bør du sannelig dokumentere. Ironisk eller ikke. Herregud, hørte en lærer forklare ironi, men det var tydelig at hun ikke forsto hva det var selv... Gjør du?
Fullrulle86 Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 nei jeg bare later som om jeg vet det.... (dette var IRONI viss du lurte)
Fruen i huset Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er fra Østlandet, og jeg skjønner IKKE ironi.
Tante Bassa Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 IRONI????? Har jeg aldri hørt om, hva i helvete er det?
Turid Laila Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Ironi, herrgud vet du ikke hva det er engang? Det er sånn... ehhh... atte... *tvinnehåretogtenkelitt* ..... hmmm.... glemte det.... Sorry azz!
Turid Laila Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Åååå eg tog an ikkje! Østlending vett... Skjønner ikke sånt vi tydeligvis.
mamma til 2 små:=) Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Jeg var nett i olso jeg og der var di enda verre:=)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 Herregud a! Det er jo en grunn til at Oslo er hovedstaden! Akkurat som om vi ikke forstår ironi. Du din jævla brann suporter, er så lei av dere tapere!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 "Du din jævla brann suporter, er så lei av dere tapere! " *fnis* var nå Brann som vant da, eller??
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #15 Skrevet 12. desember 2007 Det er bare supporterne som tror de skal vinne, men de taper alltid!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #16 Skrevet 12. desember 2007 Er du helt tett eller? Brann vant jo faktisk serien i år da! Dumma!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #17 Skrevet 12. desember 2007 du som skriver at "oslo er fatisk hovedstaden her i landet"... Tenk over viss Norges lange land hadde blitt delt på langs? hva hadde dere på østsiden hatt å leve av da??? er helt tullete at oslo er hovedstad når alle penge til statskassa og alle jobbene er på vestsiden av landet!!! har dere olje-anlegg, plattformer, lofotfiske, fiske i det hele tatt, svære landanlegg som kårstø, mongstad osv. i oslo???.. det er en grunn til at hovedkontoret til statoil/hydro ligger i stavanger og at fiskeridirektoratet ble flyttet fra oslo til lille haugesund... uten oss fra nord til sør på vestsiden av landet, hadde dere ikke hatt annet enn stortinget og masse fjøs.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #18 Skrevet 12. desember 2007 Så la oss dele Norge på langs - og gjerne med en mur også. Ut med Vestlandet. Kjenner jeg gleder meg. Så kan dere ha den tørfisken og den forurensende olja for dere selv.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #19 Skrevet 12. desember 2007 Oi oi oi, folk er nærtagen her. "Ja la oss bare dele landet i to, god ide". Tror ikke du må ta det personlig. Hehe...
Ikkelektuell Skrevet 12. desember 2007 #20 Skrevet 12. desember 2007 Spar deg til en appell i ditt lokale FrP-lag i stedet, du.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #22 Skrevet 13. desember 2007 For vi ikke vil. Enklere er det ikke.
Smånetta 14.mai Skrevet 13. desember 2007 #23 Skrevet 13. desember 2007 Det er ikke så mye ironi ute og går her, egentlig... Men jeg er jo Østfolding, da. Det må jo være kronidiotene av alle østledinger, så jeg har vel ikke sjans... På den annen side: Rekk opp handa alle de som kjenner en Bergenser som ler når man kødder med bergensere... (Det finnes en type ironi som heter selvironi, nemlig.)
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 13. desember 2007 #24 Skrevet 13. desember 2007 Ikke skjære alle over en kam da dere!! Jeg forstår ironi veldig godt jeg assa...Jeg har møtt to mennesker i hele mitt liv som ikke har forstått ironi.. en tidligere sjef fra Hedmarken er den ene. Jeg er fra Østfold.og her har vi det veldig så morsomt !!!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #25 Skrevet 13. desember 2007 -hvorfor tar ikke sørlendinger spøk med religion? -hvorfor er bergensere så sinnsykt selvgode? -hvorfor er trøndere så utrolig glad i hjemmebrent? -hvorfor er alle nordlendinger fiskere eller samer? For å ikke generalisere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå