LilleVakreAnna Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Den andre tråden er blitt så lang at jeg starter en ny! Hvordan er det med dere som hadde uttak+innsetting i uke 49? Har dere en god følelse? Jeg veit liksom ikke... kroppen min er helt forstyrra av Crinone (trur vertfall det er den!) så de vanlige symptomene er ikke til å stole på. Har både murringer og er oppblåst i magen, kjempeømme pupper, tar til tårene for tulle-ting.... Begynner å bli litt hardt å vente, også er det fortsatt ei god uke igjen.
* vannmamma * Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Heisann. Jeg er om i puppene og litt oppblast i magen. I tillegg er jeg veldig trott om morgenen og kvelden, men egentlig gar det faktisk ganske bra. Jeg har en hektisk, men ikke for hektisk, innspurt pa jobben slik at jeg egentlig ikke tenker sa veldig mye pa rugingen. 2-aringen bidrar ogsa til at dagene gar unna. Synes nesten det er rart at det bare er en uke igjen til test. Da jeg ble gravid med datteren min pa forste ivf-forsok, testet jeg positivt sa tidlig som 10 dager etter egguttak, sa jeg vet at jeg kommer til a teste i forkant av blodproven 19/12. Det er ogsa en mate a vare forberedt pa et evt negativt resultat, slik at jeg ikke far den i fleisen pa telefon. Jeg har 3 ivf-skuffelser fra det siste aret med meg, og har bare passe forhapninger. I dag slo det meg at jeg faktisk er litt optimistisk. Det er uvant, men deilig a vare ved godt mot...
linn 80 Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Hei på dere! Det er nå gått akkurat 1 uke siden jeg satte inn "gull egget" :-) Jeg har ingen andre symptomer enn ømme pupper,som jeg har skjønt er ganske normalt uansett..Jeg hadde jo heller ingen symptomer på medisinene,så mulig jeg er enn sånn person som ikke reagerer så mye på ting...ikke godt å si om jeg er gravid eller ei,det får kun tida vise..syns 1 uke har gått ganske fort..tenker ikke så mye på att jeg er ruger heller,men det er pga att jeg har så mye å gjøre ellers for tida..uansett så er jeg så nysgjerrig,at jeg kommer til å ta en tidlig test til helga...lykke til videre til dere alle sammen..håper dere alle får en lykkelig jul og god start på 2008. :-)
Abelone76 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Hallo! Lurt å lage ny tråd! Jeg satte inn egg på lørdag. Jeg er litt oppblåst i magen (kan det være klementin-spisingen mon tro???) og har ømme pupper. Men dette er vel lure-symptomer fra crinonen. Har egentlig en god følelse både jeg og samboeren. Vi er nok litt litt avslappet i og med at det som ble satt inn var av middels kvalitet. Men på den andre siden så hadde de ikke satt inn om det ikke var håp:-) Jeg skal ta blodprøve torsdag om en uke. Er ikke nær riksen da, så rekker vel ikke å få svaret før jul. Men da blir det urinprøver. Håper alle her får en fin fin julegave!! Klem
74skytte Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Det høres ut som om vi alle har det ganske likt. Trodde kanskje jeg skulle merke noe, men det gjør jeg ikke. Var lenge oppblåst i magen, men det er bedre nå. Har ømme brystvorter, men det høres det ut som om alle her har også. Første uka har gått fort, så da regner jeg med at neste også går fort. Dette er spennende! Tenk om det kunne klaffe for oss alle!!!!
Mumrikken :) Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Heia dere! Jeg satte inn to egg på mandag. Har hatt null symptomer, ikke ømme pupper en gang :-( Hadde vel ikke helt troen i utgangspunktet, men måtte smugteste i dag, på dag 10 likevel (og, ja.. vet det er litt tidlig). Den var selvfølgelig negativ, men skal teste igjen om et par dager, om ikke mensen dukker opp før det da.. Ønsker dere alle lykke til i spenningen fremover, og håper på mange positive tester etterhvert! ) Kjekt å høre hvordan det går med dere Klem
Abelone76 Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Prøv igjen om et par dager du! Ikke gi opp håpet, for som du skriver så er rd 10 tidlig å teste!! Når det gjelder symptomer så er jo det individuelt. Det er jo lure-symptomer vi får egentlig:-) Lykke til Mumrikken!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå