Gå til innhold

Går det ann og kjenne at hodet fester seg??


ida<3adrian<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan vel kanskje kjenne det i den forstand at det blir litt lettere å puste, man har ikke magen like mye opp i halsen som man har hatt tidligere! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, mindre halsbrann, men flere tissepauser igjen sier man...

 

Det går fort nå til babyen skal ut - hadde vært helt greit om den hadde kommet nå, men samtidig er det vel fint å vente til vi tipper over til nytt år i alle fall 3.januar er en fin dag det kan skje på har jeg bestemt meg for - men termin er ikke før 11. så det kan jo sikkert drøye til 20. også... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ofte til kontroll for likt forskjellig så jeg vet at hodet har festet seg i løpet av den siste uken og jeg merker stor forskjell i forhold til antall tisseturer. Føler jeg nesten er på do hele tiden. Men det kan sikkert variere noe!

Noen kjenner nok at trykket blir mindre oppe ved ribbebeina ( men ikke jeg for jeg har så kort liv at han når opp uanset)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt enig med deg der:) Var på UL i dag, og der fikk vi vite at babyen har snudd seg og at hodet er festet. Eneste jeg merket, var at det strammer litt mer i nedre del av magen, selv om jeg også har det samme trykket opp i ribbebeina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket det ikke sist, aner ikke om hodet i det hele tatt fester seg denne gangen, har jaffal ikke gjort det hittil..

Festet seg uke 39 sist, fødte når jeg var 41+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går ann. Jeg våknet om natten med en merkelig smertefølelse i underlivet, når jeg skulle ut av sengen (for å springe på do for x'te gang). Jeg var helt støl i nederste del av magen og over skambenet, føltes ut som om jeg hadde tatt flere hundre sit-ups og samtidig hadde ett stramt belte rundt magen.

Var hos legen dagen etter og fikk bekreftet at det var hodet som festet seg, det satt bom fast. (Jeg var hos jordmor få dager før der igjen, og da var hodet absolutt ikke festet)

Etter det kjennes det bare ut som om lillegull gror fast inni der,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sa med sikkerhet at babyen hadde snudd seg, men kunne ikke si om den var festet eller ikke. Og jordmor kunne heller ikke finne ut om den var festet., Hun synes den lå litt høyt, men jeg hadde for store magemuskler til at hun kunne kjenne det utenpå. Så når jeg skal til henne om en uke, og hun fortsatt ikke kan kjenne det, så må hun inn for å kjenne. Jippi!!! Men, jeg har ikke dårlig tid for å få ut babyen, jeg. Det er fortsatt 2 uker igjen til nyåret, så jeg vil helst vente til da. Men det er jo såklart ikke jeg som bestemmer det!!! Og har jo heller ikke termin før 13 januar, så satser på det, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...