Gå til innhold

Uglemamma:-)


*FLoRinA* Har født!!!!

Anbefalte innlegg

Bor du i Wales???

 

En av mine beste venninner bor der skjønner du...Lurte litt på om det kunne være deg, men når jeg tenker meg om er nok hun på 2. trimester......... Når har du termin da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj,hei! Dytting var visst lurt ;)

 

Jeg er nyoppdaget gravid,så er vel ca 5-6 uker tenker jeg.... Men ja,jeg bor i Wales dette året :) Herlig sted !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært der endel ganger.. Hadde 3 venner som bodde der i 97..og venninna mi som flyttet dit i 99 og som har bodd der siden...Hun venter nr 1 nå..men mener hun er 19 uker nå....

 

Hvordan blir det med fødselspermisjon for deg da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du,jeg har ingen anelse....Må undersøke litt når jeg kommer hjem tenker jeg. Har vært i full jobb helt til jeg gikk ut i svangerskapspermisjon juni i fjor, fikk jenten min i september, var hjemme til i sommer, gikk tilbake på jobb noen måneder til vi dro hit i september nå som var, er gravid igjen nå.... Og flytter hjem før jeg har termin ihvertfall....

 

Har ulønnet permisjon fra jobben min hjemme nå hele året, skal jobbe litt i julen når jeg er hjemme, men kommer jo ikke til å jobbe mer før jeg får neste mann.... Aner rett og slett ikke hvordan framtiden blir akkurat nå,- men rik blir jeg ikke ;)

 

Vi lever på gubbens studielån dette året. Veldig rart å være såvidt tilbake på jobben i sommer og så plutselig ikke likevel... Savner jobben voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal hjem igjen før babyen kommer da?? Det er jo greit, da får du jo i allefall rett til permisjon i 1 år.. mener venninnen min i Wales sa at hun må ut i jobb igjen etter 6 mnd.... Virker hardt å levere fra seg en så liten baby.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,har termin i august og kommer hjem i juni/juli... Vil føde hjemme på storken :)

 

Uff det må være grusomt å stikke i full jobb etter 6 mnd...Vet vi er bortskjemte i Norge,men likevel... 6 måneder er akkurat litt for lite spør du meg. Jeg gikk i jobb igjen etter 10 mnd. Akkurat passelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg født der forrige gang, helt herlig sted. Og jeg MÅ ha badekar tilhørende rommet... Ble nesten en fisk forrige gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...