Gå til innhold

LH-sprøyte og graviditets test

Anbefalte innlegg

Ikke at jeg ikke stoler på svaret du ga for en ukes tid siden Frøya, jeg må bare dobbelt-sjekke...

Satte EL sprøyte fredag 30.november, testet positivt idag, 12 dager (nøyaktig 12 døgn) senere.

Har nå anekket med min gynekolog og klinikken i danmark jeg er tilknyttet, og begge mener sprøyta overhode ikke skal innvirke på test resultatet...selv er jeg usikker på om jeg skal tørre å glede meg, mistet i forrige syklus bare en uke etter IKM.

Noen med kunnskap og synspunkter der ute?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136282758-lh-spr%C3%B8yte-og-graviditets-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du kan senke skuldrene vennen, du er GRAVID, gratulerer!!

Er nok ikke alt som stemmer av det vi hører av hverandre, selv om alt er godt ment.Det at EL sprøyta skal gi positivt utslag på urintest (som responderer på HCG) var helt ukjent for min lege på Volvat iallefall. Han sa også at Crionone som flere av oss bruker etter innsettelse ikke kan utsette mensen. men for din egen skyld kan du jo male CHG i blodet? Positiv test på RD 12, er garantert til å stole på!!

Ønsker deg lykke, lykke til!!

Hilsen også gravid :0))

Takk kjære augustbarn!!!!

Klarer nok ikke helt å senke de enda, men imorgen kanskje, om testen fremdeles er positiv...

Synes det er rart allikevel, at min gynekolog som jobber mye med fertilitet, mener pregnyl ikke kan gi falsk positiv, når den faktisk inneholder hcg, men er jeg gravid kan det være det samme akkurat nå!!!

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, vi er så flinke til å bekymre oss! men så lenge det er over 10 dager siden du satte EL sprøyta, skal ikke den påvirke noe :0)) Selv (RD 19) har jeg testet meg flere ganger, både hjemmestest og BP, likssom for godt til å være sant!! Titter ennå på papiret når jeg er på toalettet (unnskyld detaljer) og det tar nok litt tid å slappe helt av. Jeg har alle symptomer, kvalm, trett og lette mensmurringer, men gleder meg veldig til jeg skal på UL, blir nok først da det blir virkelig! Men, kos deg og blir du engstelig av alt som skrives her inne, ta litt pause..... Klem!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...