SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. desember 2007 #26 Skrevet 13. desember 2007 vi får 500 spenn og gubben får giga kurv med julemat ting:) og drikke
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #27 Skrevet 13. desember 2007 I fjor fikk jeg sekk, en kjempefin stor sekk. Året før fikk jeg førstehjelpssett - det synes jeg var veldig ok å få! Har også fått sett med regntøy - greit i barnehage
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #28 Skrevet 13. desember 2007 Vi har fått litt forskjellig: Samme design: fat glass skål dessertskåler ullteppe en eske med forskjellig pålegg, kjøtt og laks hvert år får vi en eske med tineprodukter (jobber i Tine)
Cocoon Skrevet 13. desember 2007 #29 Skrevet 13. desember 2007 Vi har fått ganske forskjellige ting. Ifjor fikk vi MP3 spiller med 4gb, året før fikk vi kunst (ikke så veldig populært - mange unge her i bedriften), og så har vi fått blender + drink-mikse-sett ++, og et år fikk vi presskanne til kaffe + kaffekrus og div annet fra "kjøkken-butikk".
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #30 Skrevet 13. desember 2007 Av jobben har jeg fått: håndkle pledd bag julestjerne gavekort på ikea
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #31 Skrevet 13. desember 2007 gåstaver og skrittteller haha... samboer fikk 2 flaske rødvin
klumpen og gullet Skrevet 13. desember 2007 #32 Skrevet 13. desember 2007 Kokkekniv fra MAC Gavekort på spa behandling Kokebøker Sekk Mateske med masse spekemat, gode oljer, flatbrød, sjokolade osv. Vin
Maigullet Skrevet 13. desember 2007 #33 Skrevet 13. desember 2007 I forrifjor fikk vi vannkaraffel + to glass fra Rosendal, og i fjor fikk vi sett med tre skåler i den samme serien. Det blir nok utvidelse av serien i år tenker jeg, og det synes jeg er kjekt
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 13. desember 2007 #34 Skrevet 13. desember 2007 Vi får en flaske vin og akkevitt og en slik eske med div julemat. Laks, sild, edamer osv...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. desember 2007 #35 Skrevet 13. desember 2007 fått masse forkjellig i mange ulike jobber: - hardanger bestikk, en av de gode gavene. kunne byttes til rett serie - magnor kongle samleglass, samme som over- genial gave - rosendahl grand cru glass, heldigvis en serie jeg samlet på - steninge slott lysestake, enkel og stilfull - toalettveske, ikke noe fin og så hadde jeg fra før - kakeboks med pledd i, pleddet var i feil farge og har blitt brukt som piknik pledd eller på stranden. kakeboksen ga jeg bort med julegave i ett år. - bærbar pc sekk med konfekt i, bra om man har behovet. skikkelig god kvalitet hvertfall nå gjenstår det bare å se hva vi får fra jobben iår, håper det er noe nyttig
Fruen i huset Skrevet 13. desember 2007 #36 Skrevet 13. desember 2007 - Bag med firmalogo og konfekt - Tursekk med firmalogo og konfekt - Tursett med drikkeflaske - Skjert (dårlig råd i firmaet det året...) - Ullpledd - Pynt til vinduet. Aner ikke hvor jeg har det, tror det var ganske dyrt... Sånn fra hadeland eller noe. Skikkelig stygt - Matkurv! genialt!
Himmel og hav Skrevet 13. desember 2007 #37 Skrevet 13. desember 2007 Har fått: Julekort "hyggelig hilsen" fra byrådsleder på lønnsslippen to sjokoladehjerter (sånn løsvektsjokolade til kr 2,- pr stk.) ...sånn er det å jobbe i kommunal bhg. i Oslo... Men mannen min har fått mye fint: Ullpledd (rørospledd) vin førstehjelpssett matkurv med gode oster matkurv med spekemat en hel side einerrøkt laks fra et lite røkri på vestlandet et sted - beste laksen jeg har smakt! Koffert konfekt (håndlaget og syyykt god, men firmalogo på lokket)
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #38 Skrevet 13. desember 2007 I fjor fikk jeg en sjokolade, året før en refleksvest... Kommunen er gnien! :-(
loppelaura Skrevet 13. desember 2007 #39 Skrevet 13. desember 2007 jobber i kommune og får nok desverre ingenting!!! men tidligere så jobbet jeg i Statoil og de gav fine gaver: - stort tinn fat - 2 tinn/glass boller - drill mannen har og fått mye fint: - fenalår m sånn fenalårskjærebrett - rosendahl vannkaraffel m glass - salt og pepperkvern i rosendahl - grøtskåler i nisse servise - termos og ryggsekk hmmm... husker ikke mer
Gjest mphs Skrevet 13. desember 2007 #40 Skrevet 13. desember 2007 Der jeg jobbet sist fikk vi fra arbeidsstedet: 2 stk dekketalerkener fra Hadeland glassverk merket diamant til 250 kr stk. Dette var 3 år på rad så da fikk jeg 6 stk. Året etter det fikk jeg en glass bolle(fat) i samme serie 500 kr. Kjøpte den del i samme serie selv også og syns det var en veldig fin gave. Så fikk jeg gave fra nærmeste sjef(kjøkkensjefen) en eske kaffe med 6 poser, 1 skinkestek og røkelaks. Fikk ca. det samme fra han alle 5 årene jeg jobbet der. Og fra fagforbundet fikk jeg 1 flaske rødvin ett av årene. Fra jobben før der fikk jeg også matvarer til jul og der jeg er nå regner jeg ikke med å få noe, men vi får se.
ticalinda Skrevet 13. desember 2007 #41 Skrevet 13. desember 2007 Ville bare si at gaver til ansatte utover et helt år, som overskrider 600,- er skattebelagte for den som får gavene.... Noe å tenke på når man syns det er kult å få dyre gaver fra firmaet:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 13. desember 2007 #42 Skrevet 13. desember 2007 I fjor fikk vi skritteller, refleksvest og konfekteske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå