su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Fenalår og kransekake i fjor.. Jobber på et storkjøkken da..=O)
Niem og Patrick Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Nå jobber jeg som elektriker i en 'mannfolkbedrift', så vet ikke hvor godt motatt våre julegaver er overalt men For tre år siden fikk vi hørelvern med radio.. hehe.. I fjor fikk vi et sett med Magebelte som inneholdt: -Skritteller -Drikkeflaske -"kompass" -Refleksvest Hehe, som sagt, ikke så aktuelt for alle kanskje
Sunniva78 har to små Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Vi har brukt å få en flaske vin, pluss et gavekort til å bruke på alle butikkene i sentrum (Trondheim)
Labambie Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Jeg vet at det beste å få,er sånne matesker... Synes hele min familie! Selv har jeg fått glass flere år på råd... Sånne fra Hadeland glassverk..
kajfla Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 fat fra acanthus glass fra hadeland gavekort ...termos
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Hehe..... Kommer nok helt an på om man er statsansatt eller ei ja! hehe.... Da jeg jobbet på Norske Skog for endel år siden, så fikk vi bestandig glass fra Hadeland glassverk! Ett år fikk vi fleecejakke, lommebok i skinn m.m i tillegg! Nå når jeg jobber statlig (Ullevål sykehus), så får vi svimlende 50 kr hver på en konto som skal brukes til julebord!!! hehe...... weheeeee!!! hehe....
Niem og Patrick Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Ja åsså fikk vi superundertøy i merino ull fra Hydro da vi var på Ormen Lange prosjektet sist jul..
Venter på bitteliten Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Fenalår Vinflaske T-skjorte med firmaets logo (den slo ikke an...) Lys (julepynt)
Labambie Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Har også fått t-skjorte med firmanavn ja. Men det var arbeidstøy,så det gikk jo greit.
Athina' Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 - DDE Cognac - Gavekort på 1 1/2 times massaje - Kiste med diverse julemat + vin Oi så husker jeg jaggu ikke mere - men uansett sjefen er flink til å gi dyre fine gaver til jul og jeg er spent på hva det blir i år :-)
Mammaen til Turid Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 hmm.. i hafslund fikk jeg stekepanne pluss stekeolje i kommunen fikk en sånn saft og syltetøyeske fra Hervik i upc fikk jeg en trillebag (ganske stor faktisk..) ifjor i posten fikk jeg en vase/mugge.. den var ikke så verst den.. har ikke fått årets ennå, så vet ikke..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 Vi får sånne glass å spare på vi. Ølglass tror jeg det er. Gudskjelov kan de byttes på Feinsmecher og den slags. Der jeg jobbet før hadde de mange fine gaver. Fikk litt dyrer gaver der. Tursekk Sovepose Kikkert Knivsett til å skjære steik
Håperpåønskebaby Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 Der jeg jobbet tidligere, fikk jeg en skje i plett med firmanavn og årstall gravert i, året før fikk jeg gavekort på en stor marsipankake (jobbet i bakeriutsalg)... Der jeg jobber nå, fikk vi fleezejakker i fjord, som var beregnet til herrer og dermed uten passform.. mannen har fått mye fint i julegave da; Fat og vase firmaet hadde fått spesiallaget. vannkaraffel - skikkelig fin en! Kokebok.
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #15 Skrevet 12. desember 2007 Bok Sekk Krus designet av en lokal kunstner med ordtak på
nr 6 på vei Skrevet 12. desember 2007 #16 Skrevet 12. desember 2007 Fikk 1000 kr i fjor, sjefen har dårlig fantasi...he he..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. desember 2007 #18 Skrevet 12. desember 2007 Da jeg jobbet helg/kveld på en matbutikk her mens jeg fortsatt gikk på skolen, fikk vi et år gulløredobber, et annet år sånne samle greier, sånn glass stjerne, glassklokke og glasshjerte (tror jeg) med Julen også årstall på. Kjempe fine. Jobbet i en bomstasjon i noen år, og et år fikk vi dresspose og skopusseutstyr, året etter fikk vi en stor bag og året etter der igjen fikk vi en trillekoffert, allt med diskret firmalogo på. Godt fornøyd der også. Så har jeg jobbet noen år på det arkitektkontoret jeg er på nå.. Et år fikk jeg 5000,-, så et år så fikk jeg to ull luer av dyr og sikkert god kvalitet med firmanavn på (bruker aldri lue da) og 500,-, også fikk jeg 20000,- et år, (tror det var i fjor), og resten husker jeg ikke...
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #19 Skrevet 12. desember 2007 da jeg jobbet for tine fikk vi mateske fra tine/gilde med masse godt, og ett år fikk vi salt og pepperkvern. det firmaet jeg jobber for nå er under orkla, og da får vi en svææær eske til en verdi av 700kr med alt mulig av husholdningsartikler...
Axus' girlfriend Skrevet 12. desember 2007 #20 Skrevet 12. desember 2007 har fått trillekoffert et år, treningstøy, og i år fikk vi missing link fleesjakke:)
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 12. desember 2007 #21 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har fått kun vinflasker. Lurer på om sjefen finner på noe annet i år som han vet jeg ikke kan drikke vin....
Malin G. Spann Skrevet 12. desember 2007 #22 Skrevet 12. desember 2007 Dei siste åra har me fått to knivar og to gaflar frå Hardanger Bestikk. Biffbestikk. Ganske grei julegave frå jobben synst no eg...
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #24 Skrevet 12. desember 2007 Har ikke fått noe der jeg har jobba jeg =) pytt pytt
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #25 Skrevet 12. desember 2007 I fjor fikk jeg Piccaso-bok + gavekort i butikken. Men jeg må si at den beste julegaven jeg noen sinne har fått på en arbeidsplass var Suppeboken til Frelsesarmeen. Det føltes godt å få en gave, som du samtidig vet at vil hjelpe andre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå