Gå til innhold

TUSEN TUSEN TUSEN TAKK TIL PERSONEN SOM


Julie Angelica:)

Anbefalte innlegg

la ut oppskriften på sykehusdietten her for litt siden. Takket være deg har jeg gått ned 2 kg på 3 dager! Jeg er så lykkelig over at noe endelig virker! Og det totalt uten sult. Jeg skal ned 8 kg, og det klarer jeg glatt med denne dietten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykehusdietten er laget for at man skal klargjøres til operasjon og ikke væreovervektig under operasjon og prøver.

Den er slik at i det du går av den vil du innen kort tid gå opp det tilsvarende. De fleste går opp mer ...

2 kg på tre dager er kun vann. 2kg vann av..2, 5 kg vann på ...

 

Du bør ta kontakt med noen som kan sette opp et skikkelig kostholdsprogram som virker. PT, barselgrupper, dietist etc..

Jeg har aldri satt opp program til noen uten at de har fått knallresultater så du har nok bare vært uheldig i ditt valg av dietter og treningsprogram.

 

Sykehusdietten bremser forbrenningen din, dne øker den ikke på noen måte. Det betyr at når du begynner å spise normalt vil det lagres som fett raskere enn før dietten . ( kroppen lagrer i frykt for at du skal spise lite igjen)

Jeg har selv ( huff....) gått på sykehusdietten og det eneste det resulterete i var tap av vann og muskulatur.

Muskeltap er ikke noe særlig da jo mindre muskler du har, jo lavere forbrenning får du...

Bare lite tips i tilfelle andre ønsker å kaste seg ut i en diett som kan ødelegge mer enn det gagner.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde sykehusdietten for en stund siden. gikk fort ned ja, men enda mer opp igjen etterpå! eneste som har fungert skikkelig for meg er ketolysekuren, se ketolyse.no eller send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 3,2 kg til nå. Jeg har ikke tenkt å gå opp igjen etterpå, for jeg har kuttet ut alle dårlige matvaner og drikke. Ikke brus, ikke saft, ikke godteri, sjokolade, potetgull osv. Jeg har begynt med grovbrød i stedet for loff, og magert pålegg uten smør.Middaegn er også kraftig forandret.

Dette kommer jeg til å fortsette med etter at jeg har avsluttet dietten.

 

Det ble vel litt feil å skrive at ingeneting har virket før, for jeg har brukt herbalife, som fungerer bra, men jeg ble lei av å bare drikke den shaken.

Jeg har hatt et totalt feil kosthold noen mnd nå og gått opp 10 kg over normalvekten min. Den vekten jeg skal ned igjen på har jeg stort sett ligget på hele mitt voksne liv,men pga en vond og vanskelig periode i livet mitt den siste tiden, så fikk jeg dårlige spisevaner, og trøstespiste veldig mye, spesielt på kvelden og natta når jeg ikke fikk sove. Det er jo den verste tiden å spise på, og spesielt de tingene jeg spiste.

Jeg vet at jeg klarer å holde meg på vekta jeg alltid har trivdes med bare jeg kommer dit. Jeg har viljen og lysten nå, og den har manglet en stund. Så grunnen for at jeg bruker denne dietten, er fordi jeg vet at når jeg når vekten jeg pleier å ligge på, så blir jeg på den vekten med de matvanene jeg normalt har.

 

Det er ikke noe hokus pokus å holde vekten nede hvis man spiser riktig. Dessuten skal jeg begynne å trene igjen etter jul. Da har jeg endelig litt mer tid til det igjen også.

 

Så igjen, tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øh.. Jeg har vel ikke sagt at jeg kan mer enn deg? Det var ikke meningen å virke sånn. Skjønte ingenting her jeg nå..

 

Men jeg har i alle år ligget 8-10 kg lenger ned enn i det siste. (4 kg lenger ned, for nå har jeg snart nådd målet mitt)

Jeg hadde en vond periode i livet mitt som førte til trøstespising, usunn mat osv. Hvorfor skulle jeg ikke klare å holde min idealvekt som jeg har ligget på siden jeg var 24 år, så lenge jeg har ligget på den vekta i så mange år? (jeg er 34 snart) Jeg vil gjerne ha svar på det.

 

Nå har jeg trappet ned til 3 dager i uka med den suppen/dietten og har begynt å spise som jeg gjorde før.

I stedet for potetgull eller en rask sjokolade til frokost(!!) spiser jeg nå enten frukt eller kellogs frokostblanding med skummet mek.

Istedet for kjeks, kaker eller godteri til lunsj, og småspising hele dagen, spiser jeg nå omelett på grovbrød eller bare frukt til lunsj i stedet for brus døgnet rundt, drikker jeg vann eller juice som jeg selv lager av frukt.

 

I stedet for middager som ikke er sunne, bruker jeg nå oppskrifter som er sunne og bra som jeg brukte før.

 

I stedet for potetgull til kvelds eller i senga etter jeg har lagt meg, spiser jeg aldri mer etter kl 20 om kvelden, og kveldsmaten består av grovt knekkebrød med magert pålegg o.l.

 

I stedet for heis, tar jeg trappene, og i stedet for buss eller bil, bruker jeg bena hvis det lar seg gjøre (ikke hvis det er over 15 minus ute)

 

Jeg prøvde bare å fortelle at jeg har hatt en periode hvor jeg har veiet 10 kg mer enn jeg har gjort i mange år, og jeg vet at med det kostholdet jeg hadde, og nå har begynt på igjen, klarer jeg å holde meg der.

Hvorfor skulle jeg ikke klare det så lenge jeg alltid har klart det før??

De 8-10 kg var unaturlig til meg å være. Jeg skal veie 70 kg etter min høyde, og det er det jeg gjør nå snart.

 

Hvorfor skulle jeg ikke klare dette når jeg har lagt om kostholdet mitt totalt?

Denne dietten var jo bare litt hjelp på veien. Jeg går jo fortsatt ned i vekt nå selv om jeg ikke bruker den dietten til daglig.

 

Jeg er åpen for svar og synspunkter, for hvis du tror at dette ikke funker denne gangen som før, så vil jeg gjerne ha råd og veiledning for hvordan jeg skal lykkes.

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...