Gå til innhold

Da sjekker jeg ut herfra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som bare har vært noe jeg har lest om andre,gjelder plutselig meg... Er så sjokket at det ikke har gått helt opp for meg tror jeg...

Lykke til videre alle sammen!!

Håper jeg snart kommer inn igjen her...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei så trist og høre.

Hvor langt på vei var du kommet?

Skrevet

uff det var trist å høre..ja får håpe du kommer inn her igjen så fort som mulig og da går det nok bedre :)

lykke til videre og ta vare på hverandre..klem

Skrevet

Ånei! Det var trist...har vært i den situasjonen selv... ikke så mye man kan si til trøst når sånt skjer, men jeg håper også at du snart er tilbake her inne.

Skrevet

Takk skal dere ha. Det er jo sånt som desverre skjer. Var akkurat 11 uker idag..

Skrevet

Oi, saa utrolig trist aa hoere, haaper du har noen som kan troeste deg naa i foerjulstiden. Jeg har selv mistet og forstaar noe av hva du foeler, men du er lengre kommet enn jeg da jeg mistet, saa det er nok verre, mine ble 4 og 5 uker.

Det er saa urettferdig og som du sier, man bare leser om dette, og synes synd paa andre, og saa sitter man der, ikke noe saerlig.

Haaper du kommer i gang og proever med din kjaere naar tiden er inne for det, men naa maa du bare fordoeye og passe paa deg selv.

Troesteklem fra en som aner litt...

Skrevet

Uendelig trist..... *Klappe på* Håper du veldig snart får komme inn igjen til oss...Takk for lykkeønskninger.... Vi krysser fingre alle sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...