Gå til innhold

hei jenter...en liten vekker til dere som går å er svimle..vær forsiktige!!se her...


Glederseg:) Har født!!

Anbefalte innlegg

I går var jeg på senteret med mamma..hadde vært der i kun 10 minutter før jeg kjente jeg begynte å bli svimmel..jeg sa til mamma at det begynte å svartne litt for meg så hun tok tak i armen min..da sa hun at vi skulle sette oss inne på burger king litt til jeg følte meg bedre.jg tok tak i det først bordet jeg så men som var opptatt..mamma gikk rundt hjørnet for å se etter ledig bord,når hun snudde seg mot meg igjen så datt jeg rett i steingulvet med hodet og hofta med ett stort SMELL..alle kom løpende,noe jeg ikke husker for alt ble jo svart og jeg hørte ikke engang smellet.mamma sa smellet var så høyt at alle kunne høre det skikkelig,var ihvertfall en meter rett ned.jeg hørte kun folk skrike ring ambulanse..så våknet jeg litt til meg selv igjen og så alle folka over meg..vakter fra senteret også..jeg ble hentet i ambulanse og var ikke meg selv igjen før lang tid..jeg fikk hjernerystelse og har vondt for å gå pga hofta smalt i gulvet.nå idag er jeg i bedre form men hodepinen og feberen er på sin plass..så jeg anbefaler alle som kjenner seg litt svimle eller føler det blir litt svart om å sette seg rett ned med en eneste gang..for denne opplevelsen var ingen god opplevelse..jeg datt heldigvis på siden så det gikk bra med den lille..bare en liten vekker..vær forsiktige jenter:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj da.... Så bra at det gikk forholdsvis fint med deg og veldig fint med spiren din....! Det hørtest vondt ut. Syns jeg hører smellet helt til Wales...

 

Er ikke særlig svimmel, men tenker på det å falle nå som det begynner å fryse skikkelig på ute... Skummelt definitivt!

 

Takk for advarselen... Det kan nok vekke mange svimle gravide som vanligvis tenker at pytt sann, dette går bra. svartner jo bare bittelitt ...

 

God bedring med hoften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..ja det var vondt etterpå og det er vondt enda..men det er bedre så jeg hadde flaks..

ja vil skrive dette fordi jeg selv har blitt litt små svimmel noen ganger før dette å da tenkt som du sier..det tenkte jeg denne gangen også men neida det gikk gæli..

så vær forsiktige og ta det på aalvor..også når det er glatt ute..

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuuuu, hørtes ut som en skikkelig smell, ja. God bedring til deg og vi andre får passe godt på så vi ikke havner i samme situasjon! Sikkert mange som kan føle seg litt stresset av alt julestyret også og glemmer å slappe av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:) jepp ta vare på dere selv..viktig ihvertfall i denne stressende tiden ja....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper du har det bra nå. Hvor langt har du kommet? Jeg er sannsynligvis gravid og har da kommet mellom 4.-5. uke og svimmelheten begynte å melde seg for 4-5 dager siden. Jeg er ordentlig "svingstang" og har aldri opplevd liknende. Nesten så jeg synes det er uforsvarlig å gå på jobb som sykepleier, men jeg trasker nå avgårde på jobb i natt for det. Det kommer skikkelig når jeg legger meg ned, eller reiser meg opp. Fortsetter det sånn må jeg nesten rådføre meg med en lege. Er ikke så lett å forklare det på jobben uten at noen skjønner det heller da. Jeg skal i alle fall lytte til kroppen å ta det med ro når det trengs. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann! huff kjenner meg igjen, men det smalt ikke så for meg da :) bare segnet om på ekte hysteriker-besvimelses-vis, følte nesten jeg kunne vært med i en film fra 30-tallet :) slo meg derfor ikke så veldig, fikk tatt meg for selv om det var svart på utsiden da. Kjente også at det begynte å suse VELDIG i hodet og var litt forberedt. Huff og lykke til, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips etter en forferdelig hendelse, huff da....

 

Heldigvis taaler de smaa inni der mye mer enn man tror, og ligger ofte trygt.

 

Godt du er i behold ogsaa, maa ha vaert skremmende, tenker jeg.

 

Jeg er ganske svimmel selv, saa takker for tips ja.

 

God bedring og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei takk til alle..jeg har det bedre heldigvis men fy så vondt det var etterpå..det sitter enda men mye bedre..jeg er 9+2 idag koseklumpen...:) men vært svimmel en stund..husk å drikk masse veske..viktig viktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt det gikk bra! :o

 

De der besvimelsene er jaggu skumle av og til... Heldigvis har jeg lang erfaring med det pga en hjertefeil, så i følge mamma besvimer jeg som en skikkelig diva, jeg synker sammen i slow motion stedet for å falle overende :P Ser visst skikkelig dumt ut, men det funker :)

 

Og etter at jeg besvimte i kassa på butikken i forrige uke, kom mamma innom med en sammenleggbar krakk jeg kan dra med meg ut på julehandel. Den er kjapp å slå opp om jeg trenger en pust i bakken, og så liten at det ikke er noe stress å ha den med i en pose. Og har jeg den ikke med, er jeg ikke finere på det enn at jeg gjerne setter meg rett ned der jeg er om jeg finner det for godt, dersom det ikke er noen benk eller sitteplass i nærheten. Det vekker uansett mindre oppmerksomhet enn om man besvimer :)

 

Jeg har også funnet ut at raske svingninger i temperatur er å be om trøbbel - så det første jeg gjør når jeg går inn i en butikk er å ta av lua og vottene, åpne litt på jakka og løsne skjerfet. Uansett om jeg bare skal såvidt inn og så ut igjen. Blir mye ut og inn av varme, klamme butikker med dårlig luft nå rett før jul, og med de temperatursvingningene og hoppene i oksygennivå er det jaggu ikke rart man blir dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roheryn takk for tips..jeg tenkte også jeg skulle sette meg ned men det var forsent.ble svart omtrent med en gang..men nå om jeg føler det litt så skal jeg sette meg med en eneste gang..nå har jeg blitt flinkere med veske inntak også så ting er bedre..DRIKK VESKE JENTER:) viktigste...greit å ha med seg en liten krakk på tur..så kan du ta en pust i bakken i ny og ne;)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...