Gå til innhold

Tvillingene har kommet!!!!!!!!!!!!!!

Bitten

Anbefalte innlegg

Endelig har tvillingene kommet!! De kom til verden 4 desember. Hadde termin 12 desember og de skulle sette meg i gang 5 des men det startet av seg selv dagen før. Begynnte med svake veer kl 0700 om morgene og sånn var det fram til ca 1900 om kvelden. Så det ble en lang dag... Så tok de vannet ca 2000 og så fikk jeg drypp for å forsterke veene. Da begynnte ting virkelig å skje. Men den siste tiden før veslemor kom ut kl 2150 var veldig vond. Brukte ikke noe smertestillende så begynnte også å bli veldig sliten. Hadde mye veer hvor lite skjedde. Men så fikk jeg lagt meg over på siden og det var det som skulle til for da var hun plutselig i åpningen og jeg fikk press veer. Gutten kom 20 min etter og jeg syns hele den prosessen gikk kjempe fint. Gutten var blå og stresset men etter kort stund ble han lagt til puppen og roet seg veldig. Vi kom hjem på lørdag og syns egentlig alt går veldig greit foreløpig. Har ei jente på 4 og en gutt på 2 også så blir jo mye men får ta en dag av gangen. Tvillling jenta veide forresten 2510 og var 48 cm og gutten var 3300 og 49 cm. Lykke lykke til til dere som fremdeles venter!!!!

Fortsetter under...

Tvillinggraviditets-hormonene mine slår ut for fullt når jeg leser slikt :) Gratulerer masse, masse, MASSE!!! Og jeg er SÅÅÅÅ misunnelig på deg, kan liksom ikke helt vente til jeg får møtte disse to inni her...

Kos deg med alle barna - tenk så mye selskap de får i hverandre etterhvert :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...