Gå til innhold

Da er jeg blitt ruger :):):):)

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

kjempe happy nå - etter å ha tatt blodprøver og ultralyd tidligere i dag så ble det bestemt å sette inn egg:) SJOHEI!!! fikk 5 på frys, så er kjempe fornøyd med det egentlig :)

jeg er ruger :)

er så glad at jeg holder på å sprekke....

skikkelig rar følelse... når vi kom ut av døra så sa samboeren min "takk for sexen da" hehe... jeg måtte le... dette er en rar, en gudsjelov at det går ann å bli gravid:)

Lykke til til alle andre.. nå håper jeg bare gullegget setter seg fast ogholser der i 9 mnd :)

Ha en fin dag folkens!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136281446-da-er-jeg-blitt-ruger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

i henhold til overstimuleringen så tok de blodprøve og ul for å se etter væskeansamlinger iu buken, men blodprøvene var fine og det var ingen væskeansamlinger i buken :) så jeg var kjempe letta når jeg fikk sette inn.

nå kjenner jeg bare at jeg er redd for å gjøre noe som helst galt...herregud så uvirkelig... allerede liksom :)

de sa det at jeg hadde vondt fordi jeg hadde tatt ut så mange egg, og dermed blir det mye stikking og mer bevegelse enn hvis jeg hadde hatt ti, så det var ikke unormalt.... nå håper jeg bare at den sitte :)

gøad det er jula og litt å styre med,...men redd for å gjøre for mye... jeg kommer til å bli helt tullete...hehe

klems itl dere alle :)

Annonse

Gratulerer så mye som ruger Bethenc, og ikke minst med 5 egg på frys! Vi fikk "kun" 2 enda jeg tok ut 17 egg og 8 ble befruktet. 5 er jo kjempebra - men de kommer du ikke til å få bruk for på et par år :-) Du skal jo være uger i 9 mnd nå! Gullegget vårt spirer og gror - fikk positivt blodprøvesvar i dag - HELT uvirkelig. Nå må du bare følge etter :-)

Stor klem fra *M

det er så koselig med alle tilbakkemeldingene :)

jeg er nesten glad i dere alle sammen..hehe... vi får holde sammen, enten vi er ferske eller i gang med prøverør, eller annen hjelp eller rugere eller gravide.. våre erfaringer kommer godt med til alle :)

Takk for alle oppmuntrende ord og tanker :)

klems:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...