Gå til innhold

Hvor mange har lite/ingen symptomer?


*En rosa og en blå*

Anbefalte innlegg

Vi leser stort sett om de som har kraftige symptomer, men vi som opplever lite eller ingen symptomer ser vi lite innlegg fra, og det kan derfor virke som om det er uvanlig.

 

Jeg har kun opplevd noen murringer (frem til ca 6. uke) og så kan jeg bli litt småkvalm om det er lenge siden jeg har spist, så forutenom dette og litt ømme pupper har jeg ingen graviditetssymptomer.

 

Jeg vil gjerne høre hvem andre som har det slik, hadde vært artig å se at dette er like normalt som det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har også lite symtomer,

har liksom ikkje heilt gått opp for meg at eg er gravid etter å ha prøvd i fem år... er 5+6 veker på vei..

 

Er som du bare litt småkvalm viss det går lenge mellom kvar gong eg har ete, litt ømme pupper og litt mensmurringer i magen. Ellers i god form, er ikkje trøtt og sliten som eg leser at andre her.

Skal vel egentlig bare vera glad til og håpe at me får eit lett svangerskap :o)

 

Er gravid for første gang så eg er så redd for at det ikkje er liv i spira lenger og at eg skal miste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også veldig lite symptomer..kun litt ømme pupper og mensmurringer..føler ikke at jeg er gravid i det hele! nesten slik at jeg gleder meg til å bli kvalm slik at jeg føler at jeg er gravid!

skal på tidlig ul neste torsdag,hvis jeg får se et bankende hjerte da skal jeg slappe helt av og nyte di få symptomene jeg har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lite symptomer. Nå er vel det eneste at jeg har ømme pupper. Og så tisser jeg oftere enn før. Jeg hadde vondt i magen og var kvalm en dag tidligere, men det var bare én dag. Så foreløbig føler jeg meg ikke så gravid akkurat.. Men håper så inderlig at jeg er det! 5+5 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Rekker opp hånden*

Lite symptomer her også...

Likedan som forrige gang... Var ikke kvalm en dag den gang, har vært kvalm en gang nå,men da var det lenge siden jeg hadde spist...

Har ikke særlig ømme pupper engang,heller ikke videre mensmurringer.

 

Oppblåst mage, trøtt (men får ikke tid til å tenke på trøttheten noe særlig, har en 14måneder gammel jente som fyker rundt her og skal reise hjem til jul på fredag/lørdag så pakking og klesvask på vaskeri og sending av presanger etc etc må til)...Det er vel stort sett det...Litt "stramhetsfølelse" i magen....Det husker jeg jeg hadde forrige gang også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde nesten ingen symptomer, ikke kvalm, ikke tissetrengt, lite stikkinger og murringer og ikke så trøtt heller, eller ømme bryster. Men, er nå i uke 15, har hørt et lite hjertet, så nå er jeg bare lettet over at kroppen min tok dette så greit :) lykke til, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også veldig få symtomer bortsett fra den stygge trøtten da.

Men alt var bra med lille lykke.

Sett hjertet slå 3 ganger nå og er 12+4 i dag.

Gled dere heller over at dere ikke plages særlig,det er like normalt det som masse symptomer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg har skrevet omtrent samme innlegget som HI et par ganger for noen uker tilbake. Har fortsatt nesten ingen symptomer, men ble etterhvert så stressa at jeg tok en UL for å sjekke at alt var i orden. Og det var det! Nå er jeg bare glad for å føle meg i fin form. Har så godt som ingen symptomer annet enn at jeg har vært litt matlei et par uker, og så har jeg litt ømme pupper på kvelden. Ingen stikkinger, ikke oppblåst, ikke utflod, ikke tissetrengt og ikke særlig trøtt heller. Så ja, det går an! Er 8+5 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er 11+0 i dag og har nesten ikke hatt noen symptomer. Veldig ømme pupper tom uke 6, så var det bråslutt. Bittelitt småkvalm tom uke 9, men etter det nada. Bortsett fra tissetrengt. Ikke ofte jeg sover en hel natt sammenhengende...

 

Tror vi er ganske normale vi også. Blant de av mine venner som har fått barn er det ca 50/50 kraftige symtomer/ ingen symptomer.

 

Og jeg har sett et bittelite hjerte slå, så jeg vet det er noen der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat som deg. Nesten ingen symtpomer etter uke 5-6. Litt ømme pupper, bare og matlei. Savner murringene i magen må jeg si :) men UL i morgen - guuud så spent jeg er!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite symptomer her også. Nesten ikke kvalm,kan få en kvalme over meg,kanskje en gang til dagen,men kaster ikke opp. Er veldig trett. Så har jeg murringer osv i underlivet,men dette er ingenting i forhold til dem jeg har hatt de andre to svangerskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite symptomer her også. Er nå 8+3 og begynte å merke kvalme siste uke og nå endel trøtthet, ellers "NADA"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tror faktisk at dersom jeg hadde vært litt fraværende i hverdagen, samt at hvis vi ser bort i fra mensen, så kunne jeg sikkert gått til nå og ikke visst at jeg var gravid... og jeg er snart 18 uker på vei.. :)

Bare innom for å kikke litt ;)

Men jeg hadde vel begynt å lure nå i disse dager, på hva det var som lagde slik leven i magen min.. hehe..

 

Men, jeg har fått bekreftet at det er liv der inne, men man begynner jo å lure innimellom..:)

 

Jeg er hvertfall kjempetakknemlig for at mitt svangerskap så langt har gått på skinner, ikke alle som har det sånn. :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se at lite symptomer er også normalt - da kan man slappe litt mer av og bare nyte tiden! :)

 

Lykke til til dere alle, jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...