Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Under fødselen min så skjedde det så mye som jeg ikke fikk med meg, plutselig bare sto det 10 personer inne på fødestua, og jeg skjønte ikke hvorfor så jeg fikk panikk og begynte å rope å hyle, men ingen sa noen ting til meg.. fikk vite etterpå at det var pga. sterkt misfarget fostervann..noen som har hatt det? fikk aldrig vite hvorfor det var så misfarget..noen som vet? dette plager meg.. fikk aldrig snakke med jordmor etter fødselen heller, hun hadde ikke tid..jeg gikk ei uke over termin, og hadde ingen tegn på svangerskapsforgifting.. håper på svar, tenker på fødselen hvær dag, synes den var grusom!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Fostervannet blir missfarget fordi babyen bæsjer i magen. Det er ofte et tegn på at babyen er stresset.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 Kanskje du kan ta det opp med helsesøster eller jordmor på helsestasjonen? Noen reiser tilbake til sykehuset for å få en skikkelig samtale med jordmor som tok i mot barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå