Gå til innhold

Fins det amme-bh med push-up???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Hvor får man kjøpt det???

Fortsetter under...

Skrevet

tror ikke det er det de fleste prioriterer med store mugger fullt av melk for å si d sånn...

Skrevet

På Lindex så får du kjøpt noen veldig tjukke ammebh'er (et svensk merke), ikke akkurat push up, men det hjelper bysten litt hvertall.

Men du kommer sikkert ikke til å trenge det når melken kommer....

Skrevet

de som er i svarte eller hvite du tenker på? de har i såfall jeg..men ikke mye push up der..men de er innmari gode ;) åsså koster de vel bare 129/149 kr tror jeg..

Skrevet

Skriver under hos ..barney.. :-) lindex har en ammebh som ikke ser ut som en sportsbh. Den er kjempebehagelig! Litt tykkere stoff og ser fin ut!

Skrevet

Ikke for å fornærme deg anonym....men takk for den gode latteren :o))))))))))))

Det finnes Triumph amme BH med spiler, kan kanskje hjelpe deg litt :o)

Igjen ...ha ha ha ha ha ha :o)

Hilsen to bimmere - minni&emblamamma :o)

Annonse

Skrevet

De har de hvertfall i hvite - men har ikke prøvd de selv, så jeg vet ikke om de er noe tess..... :o)

Skrevet

På www.underverker.no har de amme-bh med spile og som er vattert, gir god støtte. Den på Lindex blir litt uformelig hvis du har tung byste, men et godt alternativ.

Skrevet

Jeg som var enig med barney :-D bhen jeg kjøpte var ganske dyr 400 sånn ca. Swegmark var merket. Selv om det ikke er push up-push up så får jeg kløft :-)

Skrevet

Er ikke alle som er så heldige å ha "fulle mugger" selv om man ammer da vettu!!!!

Skrevet

Bare pass på at spilene ikke klemmer for mye, har hørt det kan gi tette melkeganger og brystbetennelse. Som visstnok er uutholdelig vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...