Frk. Arwen Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei hei :-) Jeg har lyst på en/flere svangerskapsbøker - gjerne med fine illustrasjoner/bilder som er fine å bla i både for meg og pappaen :-) Har dere noen å anbefale? Har dere også en bok konkret for far å anbefale? Lykke til i svangerskapet alle jenter :-)
Venter på bitteliten Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg likte veldig godt å lese ”På vei” av Gro Nylander. Her tror jeg det aller meste står forklart (brukte den nesten som oppslagsbok), selv om det kanskje ikke er boka med aller mest bilder og illustrasjoner.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Vi kjøpte "Svangerskapet uke for uke" av Lesley et eller annet. Veldig fin bok med massevis av bilder, tilrettelagt for norske forhold.
Ophelia & Jr. Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har "Svangerskapet uke for uke" av Lesley Regan. Liker den veldig godt! Har også en del venninner som har "Et barn blir til" av Lars Hamberger og Lennart Nilsson (Illustratør) - de er også veldig fornøyde.
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 På vei med Gro Nylander er en meget fæl bok for de som blir fort nærvøse for å lese ting. Jeg vil ikke anbefale den.
Sash Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Unnfangelse, svangerskap og fødsel,av Dr.Miriam Stoppard Ganske fornøyd med den, masse bilder og mye forklaring. Lykke til
1+1=5 Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Gro Nylander sine bøker er kjempefine med mange flotte historier. Lett å kjenne seg igjen i det hun forteller. Hvis dere ønsker dere en bok med mye illustrasjoner, anbefaler jeg "Et barn blir til" av Lennart Nilsson. Den er helt fantastisk og dere får se hele menneskets utvikling i mors liv. Dette er to veldig forskjellige bøker og kan egentlig ikke sammenlignes, men nå er det jo snart jul så hvis jeg var dere ville jeg ønket meg en hver til jul. "På vei" av Gro Nylader til deg, og "Et barn blir til" til pappan. Gledelig jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå