Gå til innhold

Supert superundertøy:)


Sannali

Anbefalte innlegg

Hei!

Vil bare tipse om at Kari Traa´s superundertøy er utrolig bra for oss med stor mage nå på vinteren. Longsen har et stretch-parti fra skrittet som går hele veien oppover og bakover, jeg har ingen problemer med å dra hele greia godt over magen, det er behagelig og ingenting som strammer. Toppen er også stretchy og kan dras i alle retninger.

(Er halvveis i uke 34 og har størrelse medium.)

Det er ikke søm annet enn en ubetydelig en på sidene i longsen så den vises heller ikke gjennom bukser som av en eller annen merkelig grunn er en smule trange over baken... :)

 

I og med at det er nylon og spandex regner jeg med at begge deler fint kan brukes når man er tilbake i normal størrelse igjen (greit iogmed at den koster litt i innkjøp).

 

Fikk settet til jul i fjor, men så på bilder på nettsiden hennes at 2007-longsen er veldig lik min bare annen farge. (http://www.karitraa.com)

 

Håper dette kan komme til nytte!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Så bra - takk for tips!! Nå som jeg går hjemme er det mange dager mest fristende å bare subbe rundt i tights/longs og en deilig genser, men har fram til nå ikke funnet noen gode longs, alle klemmer sånn under magen + sagger i rumpa. I disse tider sier jeg bare JAAAA til alt med stretch og høøøøøyt liv=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...