Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er så lei av at truseinnleggene løsner fra trusa når jeg går med dem. Er det noen som vet om noen innlegg som sitter, altså som har litt kraftigere lim enn Libresse sine?? Uansett hvordan jeg plasserer det, så løsner det bakerst, og vrir seg gjerne eller stikker ut....det er jo ikke særlig digg=/ Har merket at de sitter bedre i bomullstruser enn microfiber, men fortsatt ikke helt fornøyd. What to do, what to do...?
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Libresse classic liners, økonomi pack, den med 50 stk i, de er jeg veldig fornøyd med nå hvertfall... Har aldri løsna fra mine truser hvertfall:) Er det dem du bruker da??
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Always ultra. Litt dyrere enn Libresse, men sitter dønn fast i trusa, he he :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Always sine truseinnlegg!!! Sverger til disse jeg! De har lim under HELE innlegget, så de sitter søm støpt!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Da spørs det om jeg må gå over til Always, altså..... Takk for tips!! PS Glemte å spesifisere at det var innlegg til string jeg lurte på, har ikke problemer med bind til "vanlige" truser.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Mener Always har lim under hele truseinnlegget på stringvarianten og! Always truseinnleggene og bindene har mye bedre komfort enn Libresse synes jeg ihvertfall!
mamma&urokråka Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Har gitt opp truseinnlegg og bind til stringtruser jeg.. De sitter aldri! Så for min del er det stoooore truser det går i om dagen. Og egentlig er det veldig deilig :-) Og da sitter truseinnlegget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå