Ta sats;-) Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Ja, det kan du! Har selv fryst ned hjemmelaget surkål mange ganger. Med mindre du er som meg da, og trenger lukta av nykokt surkål i huset for å få skikkelig julestemning... :-)
m-mamma Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Hehe, skreiv akkurat et innlegg ang julelukter og at jeg nok må koke en liten kjele lille julaften. Men nå står surkålen på ovnen. Er jo så godt å ha til middager både før og etter jul. Mmmmmm, eeeeeeelsker surkål - og særlig hjemmelaget!
Ta sats;-) Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Hehe, eeelsker surkål jeg også, det brukes til ganske mye her i huset! :-)
Sjokoladefrik Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Mmm surkål er godt ja! Har du oppskrift???
m-mamma Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=10209952 Men jeg har ikke epler i, og slumper med det andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå