Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei..har holdt meg på den passive linjen her til nå..syns det er kjempespennende og lese forskjellige erfaringer osv. men nå trenger jeg hjelp : Var frem til i går kjempelykkelig,etter en positiv test på Mandagen,MEN så skjedde det alle frykter;jeg begynte og blø.. bare 2-3 dråper,og litt brunt idag,men ingen smerter eller murringer... hva tror dere? bare fordi egget fester seg?eller kan man abortere uten smerter? det skal sies at jeg bare er 4 uker på vei.. hadde en MA i septemer-så er så redd for at det skal gå dritt en gang til. klem fra ei som trenger noen støttende ord ;P
Sharlis Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Det kan være begge tingene du sa..men hadde jeg vært deg ville jeg ringt å spurt legen min. Men det er mangen som blør litt under svangerskapet:) Om det bare var noen dråper så vet jeg ikke helt om jeg ville bekymret meg..men bedre å sjekke enn å gå som et spørsmålstegn:) Lykke til:)
litjpia73 Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Hvis du har helt stoppet å blø nå, er det sikkert ingenting. Jeg fikk litt rosa rundt ikm sist men det kom ikke noe mer. Hadde en MA senere da, men det tror jeg ikke hadde noe med det å gjøre. Hvis det fortsetter å blø må du likevel vente til uke 7 før de kan se det sikkert på ul såvidt jeg har forstått. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå