Sentralstøvsugeren Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hva synes dere jenter? Jeg er ikke på jakt etter navn, bare nyskjerrig:):)
plass'n Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Det er et arabisk navn, bare 6 heter det i Norge, og det har en rekke varianter: (jentenavn med *stjerne) *Demila Djamel Djamil *Djamila Dzemil *Dzemila Gamal Gamil Jahmal Jahmil *Jama Jamaal Jamaar Jamael Jamail Jamal Jamar Jameel Jamel Jamil *Jamila *Jamilah *Jamileh *Jamillah *Jamilo Jemal *Jemila Yamil *Yamila *Yamile Det betyr kjekk, grei gavmild. Men en norsk jente vil sikkert være glad for et litt norskere navn...
ma-85 Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Høres ut som en afrikansk jente. På norsk funker det dårlig.
milde.m72 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jamilla er for meg typisk arabisk...Ikke pent på norsk!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 kjenner ei jente som heter Jeamilla uttales som jeanette lissom... veldig fint navn, hun er helt norsk!
snart mamma til to :) Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg syntes det var veldig fint. Liker navn som er litt annerledes. Så er min datter og min ventende halvt afrikanske, så det kan jo være litt av grunnen. Jeg synes det blir kjedelig med en del av de norske vanlige navnene. Og jeg tror også at det er mange som setter pris på å ha litt annerledes navn også når de vokser opp i stedet for at det er fem Tobias eller Anna i klassen. Kommer kanskje litt an på hvor i landet man bor også. Til syvende og sist så er det personen som gjør navnet fint eller mindre pent synes nå jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå