Mjøndalen Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei: Tenkte å starte som dagmamma. Har god erfaring med barn i alle aldre da jeg har jobbet som assistent i barnehage i mange år. Har stort hus med fine leke muligheter både ute å inne. Ring meg gjerne for en prat. Tlf 98062616
*betty* Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Hei Hvor i Mjøndalen holder du til? Jeg bor i Lier og trenger en plass fra februar. Litt langt å kjøre til Mjøndalen, men det ser ikke ut som om vi finner noe særlig annet alternativ foreløpig.
Mjøndalen Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Hei. Bor nesten i Mjøndalen sentrum. Stort hus med fine leke muligheter både ute å inne. Ring meg gjerne for en prat 98062616
aimée Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 hei, meg som ringte . . endelig funnet mulig dagmamma. er jo helt umulig i denne kommunen her. jenta mi heter foresten aimée og er kjempe snill. da tar jeg kontakt igjen etter nyttår. mvh Nicole Hatland
Mizz_J84 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 hei vi trenger dagmamma fra februar. vi bor i mjøndalen og har en sønn på snart 16 mnd..det hadde vært fint hvis du kunne ha gitt meg tilbakemeld om du har plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå