Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Venter nummer 2 om tre uker- pluss minus... Storebror heter Sebastian. Han vil at lillesøster skal hete Sandra (fordi han kjenner to jenter som heter dette). Våre siste forslag er Annette, Iselin, Milla og Maria- eller kanskje Milla Maria. Vanskelig... Hva synes dere vi skal velge?
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Ville valgt Milla eller Maria, liker ikke de andre jenteforslagene.
Sentralstøvsugeren Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Og du Milde Maria....hi,hi....sorry....kunne ikke dy meg....... Både Milla og Maria er fine navn, men IKKE sammen!
supergyda Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Maria er fint. Milla liker jeg ikke. Milla Maria, da tenker jeg på Mille Marie Treschow - den rike dama til Rimi-Hagen.
ma-85 Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Synes ikke de to navna passet sammen. Men ok hver for seg.
prebs Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Jeg ville også valgt Maria eller Milla- de er fine hver for seg. Tenker også kona til herr Rimi når jeg hører begge navnene samen.
milde.m72 Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Milla Maria blir jo litt som kona til rimi hagen..MilleMarie Treschov! Ville ha godt for bare Milla!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 hvorfor ikke Milla Maria? passet veldig bra... hva så om noen tenker på dama til rimi fyr`n de fleste navn finner du i en kjendis!!! gjør ingenting!!! kjempe fint var det:) Iselin likte jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå