Gå til innhold

OPPDATERING!!

Sharlis

Anbefalte innlegg

Bare en kjapp gjennom gang til de som ikke fikk med seg og kanskje er nyskjerrig.

Har hatt en dødfødsel i uke 25 (06 mai 2007), og et avslutta svangerskap i uke 13 (03 oktober 2007).

Nå er jeg gravid igjen og ble gravid uten mens mellom.

Så var jeg på sykehuset i går for å ta UL, på UL fant de ut at jeg er 7 uker på vei og at hjertet slo fint.

Skal tilbake 27 desember på ny UL,kanskje det finner ut mere da...håper at den lillen i magen er frisk og at jeg kan få fullføre dette svangerskapet og på slutten av july august få en liten bebis for å ta med meg hjem:)

Takk for støtte av dere her inne:):)

Klem:)

Fortsetter under...

Annonse

:)

Formen ser ut til å lysne til:),selv om det bekymrer meg,om jeg er kvalm så vet jeg at den lillen i magen styrer i mammas mage..men det vet jeg ikke om jeg ikke er kvalm.

Men har sett en del av insiden av dassen jeg også,hehehe..men det gjør meg ikke noe så lenge jeg får ha lillen i magen:)

Fikk i meg første middagen i dag på flere uker,hehe..og den havnet heller ikke i dassen,hehe.

Ellers så går jeg å småtripper etter neste UL..er så redd for at det skal være noe galt med den lillen i magen..vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen:)

Og med deg da?Står til om dagene ?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...