Gå til innhold

oj oj oj.....så dårlig jeg er!!!!


råååsa-med gutt og jente:)

Anbefalte innlegg

kaster opp og kaster opp. skulle egentlig vært på min første sv.skapskontroll nå. men klarer ikke å komme meg avgårde. og fikk ikke ny time før i januar!!! Går inn i min 9.uke i dag og må si det at kvalmen bare blir sterkere og sterkere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slår meg sammen med deg : (

 

Er det din første ?

 

Dette er min 2. og jeg må si at kvalmen kom som en overraskelse. Var i så fin form med 1. mann.

 

Er kvalm 24-timer i døgnet. Kaster ikke opp, men sånn holder-på-å-kaste-opp hele tiden. Er våken om natta med diare, hver natt i snart 1 uke nå. Får ikke i meg mat og ikke får jeg sovet noe.

 

Har en gutt på 19 mnd. i tillegg, og jeg sliiiiiiiiter nå. Og ikke er jeg lenger enn 5 + 3 heller : (. Syns så synd på meg selv nå.

 

God bedring til deg, håper det roer seg snart !!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med dere begge!!

 

Har to fra før og har vært KJEMPE dårlig begge gangene, så nå går jeg bare å venter og lurer på når det har tenkt å starte.... Er bare 4+1 i dag, så regner med at jeg har et par dager igjen å nyte tiden uten kvalme.. Om jeg husker riktig begynte kvalmen rundt uke 5-6 di andre gangene....

 

 

God bedring!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff....stakkar deg!

dette er min andre også. Trodde jeg var dårlig sist gang men denne gangen er det ille. Går rundt og er konstant kvalm. og om morningen kaster jeg opp. Sist uke hadde jeg fri fra jobben og da var det godt å sove til rundt 10-11 tiden hver dag. Da slapp jeg unna oppkastingen men fremdeles kvalm. Min mann leverte i bhg. og jeg hentet utpå dagen. Dette er siste gang jeg går gravid!!!!!!!

(sier jeg nå full av hormoner og fryktelig dårlig:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er at mannen din leverer : )

Sambo begynner på jobb i 7-tiden, så jeg må levere. Får ikke sove allikevel men føler det er en påkjenning å få dratt med meg sønnen min ut i bilen. Virker som han har plukket opp at jeg ikke er i form (selv om jeg prøver å ikke vise det) så han trasser litt når vi skal ut i bilen, vil ikke det og vil ikke det, det er en prøvelse ...hehe.

 

Blir nok siste her også (sier jeg nå i hvert fall) : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så tungt med den kvalmen! Jeg er skikkelig frustrert over å være så kvalm - jeg er kvalm hele dagen og våkner om natta av at jeg må kaste opp. Heldigvis har jeg bare meg selv å ta vare på. Er i uke 7.

 

Har ikke testa kjerringråd ennå, men tenkte å prøve ingefær da jeg liker det fra før.

 

Er det noen som vet om kvalme kan være indikasjon på noe? Grunnen til at jeg spør, er at det ikke er vanlig å være kvalm i min familie. Mamma, søster, 5 tanter og kusinene har sluppet unna, så hvorfor meg??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

føler med deg, har det akkurat på samme måte selv. Er snart 8 fullgåtte uker, og kvalmen er ILLE! I dag er vel første dagen på 1,5 uke at jeg ikke har kastet opp. Har legetime på tirsdag, skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg dit, selv om det er bare 10 min gåtur herfra hvor jeg bor... Bit tennenne sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. ja vet akkurat hvordan du har det.. er nå gravid for tredje gang. (yngste er 7 år.) så hadde jo mer eller mindre fortrengt kvalmen, som jeg har hatt i de forrige svangerskapene også. Men de andre gangene gikk det over sånn ca i uke 14, så vi får håpe tiden går fort, er nå i uke 8.... !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Prøv å blande eplejuice og farris halt om halt- Drikk litt i slenge og se om det hjelper når det står på som verst.

Hadde omgangsjuka tidligere i uka og fikk tips fra legevakta om å drikke det!

Hjalp i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...