Gå til innhold

God morgen udugelige, trygdesnyltende slappfitter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere alle får en fin dag og ikke banker likskiten ut av ungene i ren frtustrasjon over at pengene fra NAV ikke har kommet inn på konto pga rot i Bankenes Betalingssystem.. Slapp helt av, pust dypt og tell til 10... Her må noen dessverre jobbe...Arggghhhh faaaaaaen (hater det i dag) hmmm.. Tror jeg må få i meg ett par liter kaffe her før jeg starter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke vi er udugelig.Vi kan sitte på ræven å spise hele dagen og i tillegg få betalt for det. Tror du er misunnelig som må jobbe for livets opphold.

Du får drikke litt kaffe du, så stikker jeg til sengs igjen når jeg har spist litt til. Skål.

Skrevet

Heiii vennen:- D

Takk for at du forsørger min latskap enda en dag :)

Skrevet

Skal du ikke si god morgen til oss andre også....ble nesten fornærmet, men bare nesten... Ha en jævlig dag forresten:-)

Skrevet

God morgen, yppern!:) *Klapser den ene ballongpuppen godt rundt deg*:):):)

Skrevet

heyyyy... du anonyme med juggelpupper: hjelper deg nok lite det når denne tråden er beregnet for slappfittene her inne:-)

Skrevet

Aaaaaaa......djizusss.....da dreit jeg litt på draget!:) Jungelpupper hører nemlig best sammen med Janefitter:0)

Skrevet

fitte kan du værre sjøl din usle lille rugmelsgnom du er ..høhø!

bankenes betalingssystem? hehe, den var fin

det er faktisk jævlig digg å vøre hjemmeværende,...*streeeeeeeeeeeeeeeekk* penger nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...