Gå til innhold

Vekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der kom min første kg - noen andre som har lagt på seg.

Er 14+6

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Er 13+1 og gått ned 6,6 kg. Har noen kilo ekstra så er ikke så farlig om jeg går ned, men håper at det stopper nå!

Skrevet

Har lagt på meg en kilo eller to og er bare 12+4 i dag.. Håper at det ikke kommer så altfor mange kiloer i løpet av disse mnd, og i tilfelle at de som kommer er lett å kvitte seg med etterpå:)

Skrevet

er i uke 13 og ikke lagt på meg noen ting enda :) ble overrasket og glad når jeg så det hos jordmora igår :)

Skrevet

heldigvis ikke jeg heller.uke 13 i dag vi vicky1984- nr2 20.juni08..

woho:)

hadde gått ned 200 gr,hehe gått ned å gått ned fru blom..

var ihvertfall ganske stabilt ennå,heldigvis:)

Skrevet

Jeg har gået opp 6 kg, men er godt tilfreds. Sist gik jeg opp 10 kg i samme periode (dvs 1. trim.). Virker som om kroppen min hamstre.

Gikk opp ca 30 kg toltalt siste svangerskap og 2 mdr etter fødslen var jeg tilbake til vanlig vekt. Så blir ikke urolig over vekten. Vil helst ha noe å gå på.

Skrevet

Jeg har tatt av meg 2 kilo.

Har spydd i 14 uker så er vel godt fornøyd sånn sett, at jeg har klart å holde vekta såpass stabil.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Er 13+6 og har minus 5,1 kg

Skrevet

er 16+1.. gått opp 4, 5 kg. 1 kg bare siste uka, enda jeg ikke spiser mer enn før. er kanskje litt roligere enn før? veldig spent på hvor mye jeg vil gå opp totalt. har lett for å legge på meg i utgangspunktet:( men det er jo verdt det uansett, prøver å stole på de som forteller at de raskt har kommet tilbake i før- gravide vekt:)

Skrevet

14+1 og har gått opp 3,5 kg..... Håper det stagnerer her en stund!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...