Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nesten ikke sovet i natt.. men kommer sikkert av flere grunner...

Veldig spent i dag.. måtte tidligere inn da ettersom det stilles litt spørsmål rundt overstimulering - så da ble det blodprøver og ultralyd før noe innsetting.. så krysser fingrene for at det går bra og får satt inn gullegget i dag..herregud så rar følelse :)

trenger denne lille spira nå... i går var stefaren min til samtale på sykehuset og starter opp med cellegift i morgen.. så det var en hard dag i går.. så merkelig liksom.. han har kreft og vi jobber mot det på den siden, mens vi jobber også får å få en liten en.... litt delte følelser her...uff...

krysser fingrene for at det går bra med han.. har mista pappaen min brått for to år siden og orker ikke å miste en til:(

i tillegg har jeg endelig fått meg en hel sykemelding ut neste uke, så da har jeg bare en arbeidsdag før 2008. var først bare 50%, men det eneste det resulterte i var å få ekstra oppgaver i tillegg til det jeg har de dagene jeg var på jobb..hutte mei tu...

men vet dere hva????

Jeg skal sette inn i dag - JEG BLIR RUGER!!!!! :) hehe

(ps: synes det er blitt litt stille her inne.. mange som har gått videre fra oss her nå eller?)

ha en fin dag folkens :)

klemmer på klemmer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Bethenc

Oj,det var mye på en gang! Håper at det ordner seg med stefaren din,de er jo veldig flinke idag da og har mange typer cellegift å prøve ut.

Lykke,lykke til idag dette går sikkert kjempebra! Sykepleierne og legene pleier å være kjempeflinke:o).

Godt for deg med sykmelding,da kan du bare slappe av og få ro rundt deg.

Klem

Skrevet

Hei du, og mange varme klemmer tilbake!

Nå er du der, Bethenc - det er jo helt fantastisk!!! Endelig skal du få et lite, befruktet egg å gå rundt og bære på. Kom plutselig til å tenke på de skjønne pappaene i Pingvinenes marsj, som passet så godt på egget sitt i vinterstormene. Åh, nå fikk jeg også lyst :))

Trist å lese om stefaren din, men dette må vi tro og håpe at går bra. Heldigvis så gjør det det for de aller, aller fleste. Har selv opplevd kreft i den nære familien, og vet hvor skummelt det er. Men søsteren min ble fort frisk, og i dag er det et litt uvirkelig minne.

Jeg tror det er godt for både ham, moren din og dere at dere har noe annet å være opptatt av akkurat nå. Tenk - nå har dere endelig fått muligheten til å sette til verden et lite barn.

Høres veldig lurt ut med sykemelding. Håper du klarer å kose deg, slappe av og nyte dagene som kommer. Masse, masse lykke til med innsettingen i dag - og rugetida som følger.

Finn fram en julete film, legg deg på sofaen under et teppe og tell ned. Vi skal følge med deg :)

Klem

Skrevet

Bethenc, lykke til idag!!! Blir spennende å høre fra deg! Verden er noen ganger urettferdig, men den som venter på noe godt osv.... Det er din dag idag!!!! Kemmer :o))

Skrevet

Masse lykke til! :) Håper alt går som forventet -så spennende! :)

Håper også at det går bra med stefaren din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...