Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har nesten ikke sovet i natt.. men kommer sikkert av flere grunner...

Veldig spent i dag.. måtte tidligere inn da ettersom det stilles litt spørsmål rundt overstimulering - så da ble det blodprøver og ultralyd før noe innsetting.. så krysser fingrene for at det går bra og får satt inn gullegget i dag..herregud så rar følelse :)

trenger denne lille spira nå... i går var stefaren min til samtale på sykehuset og starter opp med cellegift i morgen.. så det var en hard dag i går.. så merkelig liksom.. han har kreft og vi jobber mot det på den siden, mens vi jobber også får å få en liten en.... litt delte følelser her...uff...

krysser fingrene for at det går bra med han.. har mista pappaen min brått for to år siden og orker ikke å miste en til:(

i tillegg har jeg endelig fått meg en hel sykemelding ut neste uke, så da har jeg bare en arbeidsdag før 2008. var først bare 50%, men det eneste det resulterte i var å få ekstra oppgaver i tillegg til det jeg har de dagene jeg var på jobb..hutte mei tu...

men vet dere hva????

Jeg skal sette inn i dag - JEG BLIR RUGER!!!!! :) hehe

(ps: synes det er blitt litt stille her inne.. mange som har gått videre fra oss her nå eller?)

ha en fin dag folkens :)

klemmer på klemmer :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136278730-insettingsdagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bethenc

Oj,det var mye på en gang! Håper at det ordner seg med stefaren din,de er jo veldig flinke idag da og har mange typer cellegift å prøve ut.

Lykke,lykke til idag dette går sikkert kjempebra! Sykepleierne og legene pleier å være kjempeflinke:o).

Godt for deg med sykmelding,da kan du bare slappe av og få ro rundt deg.

Klem

Hei du, og mange varme klemmer tilbake!

Nå er du der, Bethenc - det er jo helt fantastisk!!! Endelig skal du få et lite, befruktet egg å gå rundt og bære på. Kom plutselig til å tenke på de skjønne pappaene i Pingvinenes marsj, som passet så godt på egget sitt i vinterstormene. Åh, nå fikk jeg også lyst :))

Trist å lese om stefaren din, men dette må vi tro og håpe at går bra. Heldigvis så gjør det det for de aller, aller fleste. Har selv opplevd kreft i den nære familien, og vet hvor skummelt det er. Men søsteren min ble fort frisk, og i dag er det et litt uvirkelig minne.

Jeg tror det er godt for både ham, moren din og dere at dere har noe annet å være opptatt av akkurat nå. Tenk - nå har dere endelig fått muligheten til å sette til verden et lite barn.

Høres veldig lurt ut med sykemelding. Håper du klarer å kose deg, slappe av og nyte dagene som kommer. Masse, masse lykke til med innsettingen i dag - og rugetida som følger.

Finn fram en julete film, legg deg på sofaen under et teppe og tell ned. Vi skal følge med deg :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...