Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 noen som vet om albanske jentenavn eller andre fine "internasjonale" navn? ønsket egentlig to navn, et fra hver kultur, men nå er d bestemt at d blir et navn;) så står plutselig litt fast,hehe takker og bukker for alle svar:)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Her er noen navn som jeg kjenner til at personer med albansk bakgrunn har, eller som jeg har funnet på internett at enten er albanske eller er vanlig blant albanere. Adelina Ariana Klara Leonora Denisa Miranda Ana Sara Ana Eli Elsa Linda Jessica Anita Greta Iris Suzana (Susanna) Zamira (Samira) Merita Julia Merlinda/Mirlinda Hana (Hannah) Vera Ada Alina Zana (Sanna) Elma Maria Trina Mirjam (Miriam) Martina Stela (Stella) Juliana Emira Marte Adea Monika Lena Aurora Nora Irena Mira Eva Flora Noen navn som falt i smak her???
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Syns Anna er nydelig til internasjonalt bruk Det passer vel i begge land?
nymamma:D Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 takker:) faktisk er d MANGE av dem jeg har vært inne på selv:) men dessverre er d pappan som er vanskelig,hehe. nevnte selv anna idag faktisk;) men han syns selvsagt d var for "kjedelig/vanlig".... jaja mottar gjerne fler forslag:D ps.så nå jg hadde signert med anonym, d var ikke meninga!
nymamma:D Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Adelina- er visst en artist derifra som var neinei;( Ariana- litt for mye? Klara- nei... Leonora- sesam stasjon:( Denisa- tja Miranda- ja:) Sara- min søster Ana- anna:) Eli- kusine Elsa- eks Linda- kusine Jessica- nei... Anita- kusine igjen,hehe tre søstre faktisk:) Greta-nei... Iris-nei... Suzana (Susanna) eks Zamira (Samira) ond nabojente,hehe Merita ok Julia- ja:) Merlinda/Mirlinda nei... Hana (Hannah) hannah:) Vera ja:) Ada ja:) Alina for likt mitt, men veldig fint:) Zana (Sanna) nei.. Elma bosnisk? Maria ok Trina nei... Mirjam (Miriam) stekusine Martina nei Stela (Stella) stella:) Juliana nei... Emira bosnisk? Marte gooo venninne Adea ja:) Monika nei... Lena nei... Aurora ja:) Nora nei... Irena nei... Mira ja:) Eva nei... Flora nesten helt likt pappas navn;) TUSEN TAKK for alle forslag:D er kanskje kresen men d er så vanskelig... mange navn gir ass. osv... men med disse kommentarene ser man kanskje hva slags navn jeg liker:) takk igjen:)
Krispo Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Hva med Selma? Vet ikke om det er Albansk, men uttalemessig går det å bruke begge steder tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå