xx ..r.. xx Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hvert år har vennegjengen hatt julebord, alle samles og koser seg. Virkelig et av høydepunktene i desmber. I år, var ikke noe unntak - men denne gangen hadde vi leid hytte på fjellet og det var med en ny, broren til en av de faste. Kvelden var meget hyggelig og timene gikk fort, men vi skulle tidlig opp dagen etter for å se litt av fjellet og nyte fjellsolen, så vi bestemte oss for å finne sengene. Jeg delte rom med en venninne som også var singel. Vi bestemte oss for å ta en bad i stampen på terassen før vi krøp til køys..., der fikk vi besøk av Broren også, en hyggelig fyr. Jeg fikk tildelt underkøya, heldigvis, krabbet under dynen og la hodet på puten....slappet av i hele kroppen etter det varme badet og kjente at jeg var veldig fornøyd med kvelden. Litt brisen og varm kroppen, badet og ren, mmm. Broren dukker opp i tankene, helt uten forvarsel ble jeg sprengkåt. Det pulserte og jeg kjente at det begynte å krible oppover i magen. Måtte bare kjenne litt....deilig og varmt, fingrene danset lett og drevent over klitoris, som tok imot berøringene med stor glede og iver. Måtte være stille, så venninnen min i overkøyen ikke skulle merke noe - det virket som hun hadde sovnet alt, men jeg ville ikke ta noen sjanser. Skikkelig kåt og våt, tankene vandret til Broren og fingrene jobbet. Måtte stikke inn en finger, kjempe våt, dro litt safter over klitorisen og kjente hvor mye lettere fingrene danset. Angret nesten med det samme, kunne jo ikke nyte noe til det fulle, med venninnen i overkøyen... Bråbestemte meg for å fullføre ute i dusjen. Listet med ut av rommet og inn på badet, vrengte av meg pysjamasen og fortet meg inn i dusjen. ....åh, deilig. Lot det varme vannet renne nedover, hodet førts og deretter nedover nakken og ryggen, rumpa, puppene, magen og ned over venus. Kløyp meg litt i brystvortene og masserte puppene, brystvortene var harde og avslørte kåtskapen. Henden vekslet litt, stimulerte klitoris og en finger inn i dypet og masserte rumpehullet. Mmmmm....tankene løp, Broren, det var han som egentlig kjærtegnet meg, drømte om tungen hans, ømme kyss nedover halsen, mmmm, stoppet vet puppene, en av gangen. Småbet i brystvortene, hendene gled over ryggen og nedover rumpa, tok et godt tak i rumpa mi og dro meg inntil seg, så jeg kunne kjenne stoltheten hans. Den var stor og stiv, helt klar for eventyr. Jeg klart ikke lenger å ikke bevege underliver, tok dusjhodet og endret strålen. Siktet inn mot klitoris, rykket til i det strålen streifet over. Deilig, så utrolig deilig. Gang på gang streifet strålen, samtidig som jeg fingret med selv. To fingre så langt inn jeg klarte og ut igjen, samtidig som jeg lekte med dusjstrålen. Så kåt! Måtte sette meg på huk. Strålen treffer så perfekt når jeg sitter på huk, gynger litt frem og tilbake over strålen, kjenner at jeg ikke er så langt unna en orgasme nå...deilig. Fingrerpuler meg selv, hardt nå...åh....det kiler i bena og jeg kjenner at musklene strammer seg rundt fingrene...Strålen masserer klitoris konstant nå, så intenst og deilig. Jeg kommer....det bølger, fingrene jobber enda, musklene strammer. Jeg fortet meg ut av dusjen og i seng... Kjente at det dunket i underlivet enda, før jeg sovnet. Fantasier og drømmer er gull.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Heh...deilig novelle. men, men.... kunne jo at *Broren var med i dusjen og knullte deg skikkleig*, dt kunne gjøre meg jævlig kåt da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå